דלגי על התוכן

בלוג

רוצה להרגיש מיליון דולר ולעזור לסביבה? נסי בגדים יד שניה

יש לנו בחיים די הרבה צרכים, רצונות ושאיפות, וחלק מאיתנו לא היו מתנגדות להיראות ולהרגיש מיליון דולר. כלומר שתהיה הופעה מרשימה, מיוחדת ומלאה בסטייל. אבל גם חשוב לנו לעזור ליצירת סביבה בריאה וטובה יותר, והשאלה היא איך זה יכול לעבוד ביחד? אז כן, אפשר להגשים את שתי השאיפות ואפילו בקלות, על ידי קניית בגדים יד שנייה וינטג' בחנויות מובחרות שפועלות גם אונליין.

מה זה אומר בשבילך - להיראות מיליון דולר 

ממש בא לך להיראות מיליון דולר, עם לוק מהמם שיהפוך אותך למסמר הערב. יפה מאוד, אבל אולי את לא ממש יודעת איך להשיג מראה כזה. אז ככה: בשביל להראות כמו מיליון דולר צריך לפתח סטייל מיוחד משלך, שאין לאף אחת אחרת. חשוב שתביני שמראה יוקרתי של מיליון ומעלה, לא יוצא בשום אופן מפס ייצור המוני, אלא מציג מראה ייחודי המוביל מגמות אופנה ולא נגרר אחריהן.
מראה כזה גם מבוסס על בגדים ואביזרים איכותיים שמעוצבים בקפידה, עם בדים וחומרים מעולים ברמת גימור לא פחות ממושלמת. האיכות ניכרת גם במראה הכולל של הבגד וגם בירידה לפרטים הקטנים ביותר, בין אם בעיצוב של הצווארון, הכפתורים וכו'.
אז כדי להשיג מראה כזה אין לך מה להיכנס לחנויות ורשתות אופנה רגילות, כי בהן תמצאי בגדים סטנדרטיים באיכות בינונית שמרבית נשות ישראל הולכות עימם. את כן יכולה למצוא בגדים כאלו בחנויות בוטיק ומעצבים יוקרתייים בארץ ובחו"ל. אלא מה? הבעיה היא שקנייה בחנויות יוקרה באמת עולה איזה מיליון דולר ולפעמים משולה ללקיחת משכנתא. מדובר בסכומי עתק עבור כל פריט, שרובנו לא ממש יכולות להרשות לעצמנו, אולי רק פריט מזדמן לרגעים ממש מיוחדים.

אז חייב מיליון דולר בבנק? לא! יש לך את שני פלצ'י

אז מה? חייב שיהיה לך מיליון דולר בבנק בשביל שתיראי כזאת? ממש לא. קיימת עוד אופציה שתאפשר לך להראות נהדר בלי להוציא סכומי עתק ואפילו בעלויות יותר זולות מחנויות בגדים רגילות. הכוונה היא כמובן לחנויות יד שנייה וינטג' מובחרות שיש כיום בארץ.

מה הקשר בין להרגיש מיליון דולר ובין בגדי יד שנייה

על פניו, נראה שאין קשר בין בגדים יד שניה לבין הופעה של מיליון דולר. ואם גם את חושבת ככה את כנראה לא מעודכנת במה שקורה בשוק. סליחה, אבל יש לך תפיסה קצת מיושנת כאילו בגדים יד שנייה הינם משומשים ומרופטים, כאלו שעימם הולכים רק מעוטי היכולת. בפועל, המציאות רחוקה מהתפיסה שלך בשנות אור. 
בימינו בגדי וינטג' ויד שנייה המוצעים בחנויות מובחרות הם פריטים נדירים שיש מכל אחד מהם רק אחד. אלו פריטים שנבחרו בקפידה מבחינת איכות ועיצוב, המוצעים בשלל סוגי בדים, גזרות, דוגמאות ודגמים מיוחדים, חלקם של מעצבים ומותגים מפורסמים. לצידם יש גם אבזרים מיוחדים ואיכותיים כמו משקפי שמש, צעיפים, חגורות ותיקים.
 
אז כן, כל אחת יכולה כיום לקנות בחנות יד שנייה, גם אונליין, פריטים מיוחדים שיהפכו אותה לפשניסטה זוהרת, שתככב בכל אירוע בו היא תיקח חלק, ושכל אחת תרצה להראות כמוה.

ומה הקשר בין חנויות בגדי יד 2 לאיכות הסביבה

אז אחרי שגילית שאפשר להיראות מיליון דולר בלי להוציא המון כסף, כדאי שתדעי שלקניית בגדים בחנויות יד שניה יש גם ערך מוסף של תרומה לאיכות הסביבה. פשוט, כי זה אומר  שהעדפת בגדים משומשים על פני בגדים חדשים המהווים גורם מהותי בזיהום של הסביבה.
תעשיית הטקסטיל היא מהיותר בעייתיות ומזהמות בעולם, מנצלת הרבה משאבים לייצור בגדים במדינות עולם שלישי, ומשתמשת בתהליכי ייצור הגורמים לבזבוז וזיהום ניכר של מקורות מים. בנוסף, התעשייה ידועה בתנאי ההעסקה הירודים שלה, גם של ילדים עבור שכר זעום, בשעות עבודה רבות וללא תנאי רווחה.
וזה עוד לא הכול. תעשיית האופנה שמכתיבה לנו לקנות מידי עונה בגדים חדשים, ולזרוק את הישנים, מובילה ליצירת כמויות אדירות של פסולת המזהמת את האדמה והאוויר. אז כדי להקטין את הבעיה נוצרה ברחבי העולם מגמה של אופנה איטית, התופסת תאוצה רצינית. זוהי גישה הדוגלת בין היתר בהקטנת צריכת הבגדים, עם העדפה לבגדים משומשים יד שנייה.
כך, בזמן שאת נראית כמו מיליון דולר, את גם יכולה להגיד בגאווה שתרמת את שלך לאיכות הסביבה.
 

המון אפשרויות להיראות כמו מיליון דולר עם בגדי וינטג'

 
בחנויות יד שניה וינטג' בארץ תוכלי למצוא מבחר עשיר ואיכותי של פריטים שיעשו לך את ההופעה. למשל, בחנות בגדים יד שנייה המובחרת של שני פלצ'י תוכלי ליצור את ההופעות הבאות: 
מראה סתווי שיקי וקליל תשיגי עם חולצת וינטג' מכופתרת, אדומה וייחודית תוצרת פולין, עשויה מבד קרפ שקוף ודקיק, שיש עליה הדפס פרחוני. היא תיראה נהדר עם מכנס וינטג' של המותג אדם בצבע שמנת אפור, בגזרה גבוהה עם בד קליל ומראה נשפך, שיש לו סגירת רוכן וקרסים. את ההופעה תוכלי להשלים עם משקפי שמש וינטג' מפריז, נשיות ומלאות בסטייל, מעוצבות עם מסגרת שחורה עם גימור מוזהב, ועדשות שקופות בגוון של ורוד חום. לכך תוכלי להוסיף תיק וינטג' קשיח בצבע לבן מבריק עם רצועה הכפולה לכתף, מבד דמוי עור, שיש לו סגירת תיק תק וכיס צדדי.
ללוק קלאסי על זמני בחרי בשמלת קטפה וינטג' שחורה בקו אלגנטי ונקי, עם רוכסן אחורי וללא שרוולים, שמעליה תוכלי ללכת בעונת החורף עם ג'קט שחור קלאסי שיש לו סגירת ווים קדמית. כדי להשלים את ההופעה ניתן לצרף נעלי עקב שחורות ומיוחדות מעוצבות בדמות מגפון שחור עם שרוכים, ותיק קלאץ' של קרייזי ליין עם רצועת שרשרת בגוון חום מבריק שישבור את השחור. בשביל עוד נגיעה של עניין להופעה המאופקת הזו, תוכלי לצרף אליה סיכת וינטג' זהובה וגדולה לבגד, המשובצת באבן גדולה דמוית שיש בגווני אפור ושחור, עם נטיפים נשפכים של חרוזים בשחור וזהב.
למראה הכי אופנתי שאפשר לכי על לוק של חליפות צבעוניות באותו הגוון, עם חליפת ז'קט וחצאית בגזרה גבוהה בגוון בורדו שתעניק לך הופעה מנצחת. מדובר בחליפת וינטג' מבד חורפי יחסית עבה, של המותג ג'ונס ניו יורק, מעוצבת בגזרה אלגנטית ומחמיאה במיוחד, עם בטנה נעימה למגע, ומאובזרת לאורכו של הז'קט בכפתורי זהב. החליפה הזו תיראה נהדר עם נעלי סירה בצבע קרם ופס מעוטר בתכלת, ועם תיק צד בגוון שמנת.
שמלת קפלים שיצאה מהשטיח האדום, נהדרת ללוק מנצח. קני שמלת קפלים חדשה שיש עליה עוד טיקט, בעלת מראה נשפך ואוורירי בחלקה התחתון, עם פסי קפלים מעוצבים במותניים שמדגישים אותן, וחלק עליון מעוצב בצורת מעטפת. השמלה תיראה נפלא עם סנדלי עקב סירה וינטג' אדומות ועם תיק קלאץ' וינטג' בחום ושחור.
ללוק צעיר וייחודי משלך את יכולה לבחור בחולצת כפתורים ירוקה, דקה וארוכה, מעוצבת עם פסים בגוון של כחול ולבן. תוכלי ללכת איתה עם מכנסי ג'ינס וינטג' בגזרה גבוהה של WRANGLER ולהוסיף מגפונים כסופים ומשקפי שמש מיוחדות וחדשות, עם טיקט של אירוקה, דקיקות ועדינות בעלות עדשה כחולה.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping