דלגי על התוכן

בלוג

מהם המותגים הנחשקים ביותר שהכי שווה לקנות כבגדים יד 2

אוהבות מותגים? סבבה! אבל אם חשבתן שמותגים לא קשורים לבגדים יד שנייה אתן די טועות. עם פריחת שוק בגדי יד 2 גם עולה הביקוש לבגדים משומשים של מותגים מובילים, כמו של זארה, גלוברי, מנגו ועוד רבים וטובים אחרים.

אבל למה לי לקנות מותגים כבגדי יד שנייה? 

ברור שכולנו נעדיף כמה בגדי מותגים במלתחה, אם זה בגלל איכות הבגד, הגזרות המחמיאות והמיוחדות שלו, או הסטטוס שמאחורי מותג מצליח. וממש כמו שבשוק הרגיל אנו מחפשות בגדי מותגים, כך אפשר לעשות בשוק היד שנייה. רק שכאן קנייה של בגדי מותג בעיצוב מחמיא וייחודי לא מצריכה אתכן להכניס את היד עמוק לכיס. הבגדים מוצעים במחיר משתלם במיוחד וזול משמעותית ממחירו של בגד חדש של אותו המותג.
ומה זה אומר? שתוכלו להתלבש בסטייל עם בגדים של מותגים נחשבים, אבל בעלויות ממש סבירות. ויותר מכך, תוכלו למצוא בגדי מותגים מיוחדים מקולקציות קודמות, שאין שום סיכוי שיחכו לכן על גבי מדפי החנויות הרגילות.
ועוד משהו שכדאי לדעת: כמו בחנויות רגילות כך גם בשוק היד השנייה יש מותגים יותר מבוקשים מאחרים. למשל יש מותגים שמייצרים בגדים איכותיים ועמידים במיוחד, שנראים טוב גם בחלוף השנים, ויש מותגים עם קולקציות ישנות אייקוניות ונחשקות במיוחד. 
כדי לסדר את הראש, הנה כמה דוגמאות למותגים מובילים בעולם בגדי יד שניה, אותם נציג דרך פרטי הביגוד שבחנות שלנו.

בגדים יד 2 של המותג הספרדי מנגו 

המותג הספרדי מנגו מוכר בכל העולם ומציע אופנה עכשווית בשלל סגנונות אלגנטיים, צעירים וספורטיביים. ולא רק בחנויות הרגילות, גם בשוק היד השנייה נהנה המותג מביקוש רב. אם תחפשו באתר של שני פלצ'י תמצאו למשל שמלה קיצית קלילה בצבע שחור עם נקודות של מנגו, שיש לה בחלק העליון האחורי סגירת קשירה. היא מעוצבות מבד נעים ונשפך וגלים מקדימים ועדינים בחלקה הקדמי.
מצד שני, מי שרוצה פריט קלאסי של מנגו תוכל לבחור שמלה אלגנטית בגוון עדין של שמנת, עשויה מבד מחטב עם סגירת רוכסן אחורית, שיש לה מקדימה מפתח וי וכריות בכתפיים. ומי  שרוצה דווקא מראה צעיר וחושני יכולה לבחור שמלת מיני של המותג מבד נמתח בצבע שחור, עם סגירה אחורית של רוכסן.
עוד דוגמא? אם אתן מחפשות משהו לערב של מנגו מה דעתכן על שמלת קולר שיפון שחורה עם נקודות לבנות, ארוכה ושופעת עם שסע קדמי. צווארון הקולר שלה מעוצב בצורה של גורמט שחור, ובד השיפון מעוצב בחצאית עם שכבות מרשימות, כאר השכבה התחתונה בצבע שחור. ולבסוף, מי שרוצה שמלת ערב לחורף תמצא שמלה פטיטה משובצת, בגזרה ישרה ומחמיאה, עם שרוול ארוך בגוונים של אדום ושחור, עשויה מבד נעים ודק ומגיעה עם עיצוב מיוחד בכתפיים.

בגדים יד שנייה של המותג גולברי 

עוד חברה אהובה מאוד על בנות ישראל היא המותג המקומי גולברי, שמציע אופנה נשית מחמיאה, איכותית, ייחודית ועכשווית, הפונה ישירות לטעם הים תיכוני שלנו. יש המון פריטים של גולברי בחנויות יד שנייה כגון מעילים לחורף, שמלות, חולצות, מכנסיים ועוד.
באתר של שני פלצ'י תמצאו למשל חולצת טוניקה מרהיבה מסטן נשפך בלבן וורוד, עם הדפס פרחוני ייחודי המשלב פסים ושרוול שלושת רבעי. גם תמצאו אצל שני אוברול שחור מחמיא של גולברי, מעוצב בקו אלגנטי ונקי, עם צווארון סיני מעודן וחגורה למותניים, והדפסי פרחים ייחודיים בחלקו התחתון בגוונים של ירוק וורוד.  
אם כבר מדברים על פרחים, קבלו ז'קט לבן חדש של המותג, המוצע עם טיקט, שיש עליו מקדימה הדפס פרחוני צבעוני מרהיב. מצד שני, מי שלא בענייני פרחים תוכל לבחור לערב שמלה שחורה, ארוכה ואלגנטית של המותג, מעוצבת בצורת מעטפת, שיש לה סגירת כפתור קדמית וחגורת קשירה.

בגדי יד שניה של המותג זארה 

עוד מותג ספרדי שכבש אותנו בסערה הוא כמובן זארה, המציע פריטי לבוש ליומיום ולאירועים. גם לו יש ביקוש גדול בשוק בגדי היד השנייה, למשל חולצות נשים, שמלות, נעליים, מכנסיים מעילים ועוד.
באתר של שני פלצ'י תמצאו בין היתר סנדלי עקב עבה בצבע שחור של המותג, הכי מיוחדות שיש, מעוצבות עם רצועות צבעוניות בגוון מט ומבריק. וגם תמצאו באתר המיוחד שמלת ערב שחורה חדשה עם טיקט של זארה. זו שמלה מפוארת ומרשימה עם שרוולים ארוכים, עשויה מבד שיפון בגזרה ישרה בבסיסה, מעוצבת עם טקסטורות שונות. אגב, מי שרוצה שמלת ערב ממש יוקרתית של המותג, תוכל לבחור בשמלת מיני שחורה מבד סטן קשיח, מעוצבת בקו ישר ומחמיא, עם צווארון המשלב אבני זרקוניה אפורות ושקופות.

בגדים יד שנייה של המותג השוודי אייץ' אנד אם

המותג השוודי אייץ' אנד אם, שזוכה כידוע להצלחה בינלאומית, מציע לנשים פריטי לבוש נוחים  ושימושיים. ובתור שכאלו, ברור שיש להם מקום של כבוד בחנויות יד שנייה. למשל תוכלו למצוא בחנות המקוונת שלנו מעיל פוך מלא בסטייל בצבע חאקי ובסגנון צבאי, שיש לו סגירת תיקתק וכובע קפוצ'ון עם פרווה מחמם במיוחד. ליום יום תמצאו אצלנו מכנס ג'ינס סטרץ' כחול של H&M, ולערב אוברול שחור עם מכנס קצר ושרוולים ארוכים, בצבע שחור מבריק, עשוי מבד נשפך ונעים למגע. 

קסטרו - מותג אופנה ישראלי שכולן אוהבות

עוד מותג אהוב מאוד בחנויות יד שניה הוא בית האופנה הישראלי קסטרו, המציע לנשים בגדים לכל שעה ביום. אז יש לנו גם מגוון פריטים של קסטרו, ביניהם חצאית מיני בכתום עז בגזרת איי, או חצאית מיני נמתחת לבנה ואלגנטית עם פסים וסגירה קדמית של כפתורי תיקתק. יש גם מכנס ברמודה מדליק עם הדפס זברה, חולצת סריג נמתח עם שרוול ארוך בצבע ורוד וצווארון מיני גולף נהדרת ליומיום, שמלה בעיצוב אתני ייחודי בגוונים של כחול ואדום, תיק קש מעוצב, מעיל עור קולי בצבע אבן, ועוד. 

מתרשמות מכל הבגדי יד שנייה? זאת רק ההתחלה! 

החברות שהוצגו כאן הן רק קצה הקרחון מבין שלל מותגים הזוכים לביקוש בחנויות יד שנייה. למשל, מותג הבוטיק הישראלי אייס קיוב, הנוטף בניחוחות איטלקיים, מקבל מקום של כבוד באתר של שני פלצ'י. דוגמא אחת לכך היא שמלה אלגנטית מהממת בצבע ורוד זוהר, מעוצבת בקו נקי, עם אבזם מוזהב ושרוולים תפוחים מלאי נוכחות.
אפשר גם למצוא בגדי יד שניה של מותג האופנה המקומי טיפניס, השם דגש על קולקציות יוקרתיות ועכשוויות, כדוגמת שמלה אלגנטית ומחמיאה מעוצבת עם פסים בחלקה העליון ועם פס אדום להדגשת המותניים. יש גם בגדי שנייה של מעצבי על, כמו שמלת ז'קט מרהיבה של בית האופנה האיטלקי מוסקינו, בעלת צבע כחול כהה שחלקה התחתון עשוי מבד קטיפה. אז בואי לבקר בחנות יד השניה של שני פלצ'י ולהינות ממגוון רחב של בגדי יד שנייה של כל המותגים הגדולים. 
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping