דלגי על התוכן

בלוג

מחפשת בגד צבעוני לקיץ? הנה רשימת בגדי וינטג או חדשים- בול לעונה!

הקיץ מגיע עם הרבה שמש, ים ושמחת חיים, ועימו הרצון לזנוח את הגוונים המונוכרומטיים של אפור, לבן ושחור לטובת בגדים צבעוניים, אופטימיים ועליזים. ואם את רוצה גם בגדי קיץ מיוחדים כדאי שתעזבי את חנויות הבגדים הרגילות ותעברי ישר לחנויות ואתרי יד שנייה מובחרים, כמו זו של הסטיילסטית שני פלצ'י. מדובר באתר של בגדי וינטג' ויד שנייה לנשים המציע מבחר מרהיב של בגדי קיץ מיוחדים ואיכותיים, שיעניקו לך מלתחה שלמה: שמלות וינטג', חצאיות, מכנסיים וחולצות, משקפי שמש, נעליים ואקססוריז.
    • ללוק הכי קליל ואוורירי מוצעת חצאית קצרה צבעונית ופרחונית מבית פארטו, בגזרה מתנפנפת קלילה ושמחה, העשויה מבד נעים ומעוצבת עם גומי במותניים. החצאית עצמה הינה בגוונים חמים של צהוב וחום והיא תיראה נהדר ביחד עם חולצת כפתורים צהובה מבית קסטרו, מבד כותנה דקיק ונעים. את ההופעה ניתן להשלים עם סנדלי כפכף בעלות רצועה שחורה שיש עליה פסים מודגשים.
    • שמלת וינטג' מכופתרת עם פסים אנכיים בלבן וכחול, הכי בסטייל שאפשר לדמיין, מעוצבת בגזרה ישרה ושרוול חצי ומגיעה עם חגרה תואמת. את המראה ניתן להשלים בעזרת משקפי שמש יד שנייה בגוון כחול כהה, ועם נעלי סירה על עקב מרובע עם פפיון עדין וגוון ירוק מטאלי משגע.
    • לאירוע קיצי תוכלי ללכת עם שמלת אלגנטית בצבע בורדו עמוק של המותג בננה. מדובר בשמלה מחויטת עם סגירת כפתורים חזיתית לכל אורכה, כיסים מעוצבים ובטנה פנימית הכוללת גם חגורה מעוצבת. לשמלה זו ניתן לצרף נעלי עקב אדומות, פתוחות בחלקן האחורי, ומשקפי שמש יד שנייה בגוון חום אדמדם בהיר.
    • שמלה חגיגית במיוחד ופרחונית בגוון כחול של המעצבת חגית טסה, עם גזרה נשפכת ומלמלה בקצה השרוולים והשמלה. לשמלה זו יש סגירת טיק טק בחלקה העליון והיא מגיע עם חגורת בד תואמת. בנוסף, להשלמת ההופעה תוכלי לבחור בסנדלי עקב פלטפורמה שחורות ונוצצות של TULIPANO.
    • שמלת וינטג' מהממת של טומס שטיינר עם הדפסי פרחים אדומים מקסימים על רקע כהה. מדובר בשמלה מבד ויסקוזה קליל ונעים למגע, בגזרה שנשפכת על הגוף, מעוצבת בחלקה התחתון עם קפלים, ושיש לה מפתח רחב ועגול. השמלה הזו תראה נהדר עם תיק צד בצבע בורדו שיש לו אבזם כסוף.
    • ללוק ייחודי ושופע שיק מוצעת שמלת וינטג' מרהיבה עם גזרה קלאסית ישרה, שיש לה הדפס גיאומטרי בגווני כאמל ושחור וסגירה של כפתורים. השמלה הזו תלך נפלאה עם נעלי עקב דק עם פסי כסף, וכן עם משקפי שמש חתוליות שחורות.
    • מי שרוצה להגיע לאירוע ערב במראה אופנתי וזוהר תוכל ללכת עם שמלת ערב מידי קלילה בגזרת אוברסייז בצבע אדום, הכוללת גם פייטים אדומים מעוצבים בצורה גיאומטרית ייחודית. כמו כן לשמלה יש בטנה פנימית והיא מעוצבת עם מפתח גב משולש ועמוק ועם שרוולים מתרחבים. השמלה הזו תראה נהדר עם תיק יד כסוף ונעלי עקב סירה אדומות וגבוהות.
    • למראה קיץ בייתי מוצעת שמלה של מנגו בגווני כאמל עם גזרה ישרה וסיומת מדהימה של נוצות באותו גוון. השמלה הזו תראה נדהר עם משקפי שמש עגולות בגוון חום בהיר וביחד עם סנדלי עקב בגוון ניוד של גראס, מעוצבות בצורת תחרה.
    • ליום יום מוצעת שמלה צבעונית ארוכה ונשפכת בגוונים עדינים של צהוב, ירוק וורוד עם הדפסים של שרשראות. לשמלה יש שסע בצד והיא מעוצבת עם גומי עדין בחלק האחורי. יש לה כתפיות מתכוונות והיא תראה נפלא עם משקפי שמש ורודות, עדינות ועגולות.
    • למסיבת ים או בריכה עם מראה סקסי וייחודי תוכלי ללכת עם אוברול סטרפלס קצר וצבעוני המעוצב עם חוטי רקמה בצורות גיאומטריות מיוחדות. יש לאוברול הזה גומי במותניים וחוט קשירה למפתח הצוואר, והוא יראה נהדר עם תיק גב ירוק, משקפי שמש כחולות וסנדלים בגוון חום.
    • שמלת טוניקת גופייה ייחודית של המעצבת דניאלה בגזרה א-סימטרית ומחשוף וי קצר מקדימה, עם הדפס צבעוני יפיפה של ציפורים על רקע שחור. היא יכולה גם להתאים כשמלת אוברסייז. השמלה הזו הולכת נפלא עם כפכפים כסופות ומשקפי שמש גדולות בגוון ירוק. 
    • אוברול ארוך ליום יום, שופע בסטייל, ללא שרוולים, עם הדפס רוחבי של פסים בלבן וירוק שיש לו סגירת רוכסן אחורית. האוברול יראה נהדר עם תיק צד בצבע אדום כהה ועם נעלי סניקרס מעוצבת, ומשקפיים יד שנייה עם מסגרת לבנה.
    • חצאית וינטג' במידות קטנות עם הדפס צבעוני ממש מיוחד על רקע לבן, מעוצבת עם גומי עבה וכחול במותניים. עם החצאית הזו אפשר ללכת עם חולצת תחרה בצבע תכלת, וסנדלי עקב אדומות עדינות.
    • ללוק טרופי מסתורי תוכלי לבחור בשמלת וינטג' מנומרת בתפירה אישית, בגוונים של ירוק וחום, המשלבת גם הדפסי עלים ומעוצבת עם חוטים מוזהבים עדינים לכל אורכה. יש לה כתפיים מודגשות עם כריות. כמו כן, להשלמת ההופעה אפשר לשלב עם שמלה מהממת זו נעלי סנדל כפכף בגוונים של אפור וכסף ומשקפי שמש בהירות בגוון חום.
    • למראה שאין שני לו מוצעת שמלה בגזרת חלוק ישרה ומחמיאה, מבד סינטטי מבריק, בצבע צהוב חרדל עם הדפס שחור ומרשים מקדימה של פרחים. את השמלה ניתן לשלב עם סנדלי עקב בצבע תכלת ותיק צד בצבע כחול כהה.
    • חצאית וינטג' ישראלי קצרה ועדינה, שיקית במיוחד, מבית וינרובר, בגוון של כאמל וגזרת קפלים. החצאית תראה מעולה עם חולצה לבנה מכופתרת ורומנטית ונעלי עקב בסגנון רטרו בשחור ולבן.
    • שמלת קולר ארוכה בעיצוב צעיר וזרחני, קלילה ונוחה, מבד שיפון נשפך ודק בגזרת אוברסייז בצבע אפור עם פסי צבע זרחניים של ירוק וכתום לכל אורכה. השמלה הזו שתלך נהדר עם סניקרס לבנות ומשקפי שמש בגוון אפור.
    • שמלת ערב הכי נשית שיש בצבע ורוד עמוק, עם גזרה ארוכה ללא שרוולים ועם צווארון נשפך. השמלה עשויה מבד לייקרה נמתח ונוח בגזרה מחמיאה במיוחד, והיא תראה נהדר עם סנדלי פלטפורמה צהובות ועם משקפי שמש ורודות.
    • שמלת וינטג' מהממת בגזרה ישרה, קלאסית ומחמיאה עם הדפס אתני מרהיב בצבעים של שחור ותכלת על רקע לבן. שמלה אלגנטית זו תראה מעולה עם נעלי עקב בירוק וטורקיז ושחור וגם עם תיק צד לבן.
    • שמלת קיץ קצרה בצבע ורוד אפרסק, בלוק בובתי של פעם, ללא שרוולים, מעוצבת עם סגירת כפתורים מקדימה וחלק תחתון עם קפלים וצווארון מעוצב. השמלה הזו תראה נפלא עם סנדלים לבנות ומשקפי שמש מעוצבות בגוון בהיר.
    • לחגי תשרי תוכלי ללכת עם שמלה חגיגית קצרה ולבנה של קסטרו, מעוצבת עם חלק עליון של תחרה ורשת, גזרת קפלים וסגירה אחורית של רוכסן.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping