דלגי על התוכן

בלוג

בואי ליהנות מקניית משקפי שמש מעוצבות בלוק וינטג' הורס!

בכל עונות השנה, ובייחוד בעונת הקיץ, משקפי שמש הן פריט אקססוריז חיוני בשעות היום שמשלים כל הופעה. כפועל יוצא מכך עולה עם השנים הביקוש למשקפי שמש מעוצבות ומיוחדות שנוטפות משיק. עבור הצורך הזה תזכו במענה שלם באתר היד שנייה אונליין של הסטייליסטית שני פלצ'י.

מציאת משקפי שמש מעוצבות ומיוחדות

 

נכון שענף משקפי השמש התפתח מאוד בעשור האחרון ומידי עונה יוצאות משקפי שמש בקולקציות חדשות. אבל בסיכומו של דבר, וכמו שקורה גם בחנויות בגדים, קולקציות משקפי שמש המוצעות בחנויות רגילות די דומות אחת לשנייה, עם סגנון עיצוב, גדלים, צורות וצבעים שדי חוזרים על עצמם.

לכן מי שמחפשת אלטרנטיבה שונה למשקפי שמש נדרשת לחשוב מחוץ לקופסא, בייחוד על ידי צעידה אחורה בזמן לעבר משקפי שמש יד שנייה בסגנון ויטנג'.

 

אלא מה? באתרי יד שניה שיש בארץ עדיין אין מספיק דגש על תחום משקפי השמש והמבחר שהן מציעות לרוב דל. גם איכות משקפי השמש מוטלת בספק. למזלכן, יש אתר יד שנייה אונליין אחד שמציל. מדובר כמובן באתר של שני פלצ'י, בו תוכלו למצוא מבחר גדול במיוחד של משקפי שמש יד שנייה במצב מעולה כמו חדש, כמו גם משקפיים מעוצבים עם הטיקט. כך תזכו במשקפי שמש מהממ ומיוחדות. המשקפים ישלימו כל הופעה שבה אתן הולכות, בין אם לים, לעבודה או לבילויים, עם מכנס קצר וחולצה, שמלת קיץ קלילה ויפה, אוברול מיוחד, חליפת עבודה ועוד.

 

קניית משקפי שמש אונליין

 

באתר של שני פלצ'י תוכלו לקנות משקפי שמש אונליין בקלות ובבטחה, באתר המציע לכן מבחר עשיר של פריטים עם צילומים ברורים לכל משקף, בצירוף של תיאור מילולי. כל זאת עבור מחירים כל כך משתלמים שכדאי לכן לשקול לקנות יותר מזוג משקפי שמש אחד, ומבחר של משקפיים שיתאים לכל שעה ביום ולכל הופעה.

 

למעשה תוכלו לקנות משקפי שמש מדליקות מבלי לפנות לנושא זמן מיוחד, כאשר המשקפים  האיכותיות יגיעו אליכן הביתה לכל כתובת מבוקשת. כמו כן, אם אינכן בטוחות איזה זוג משקפי שמש יתאים לתווי הפנים שלכן תוכלו גם למצוא באתר של שני פלצ'י מאמרים המסבירים כיצד לבחור זוגות משקפיים בהתאם לתווי הפנים, בין אם יש לכן פנים אובליות, עגולות, בצורת לב, יהלום, מרובעות, משולשות וכדומה.

 

מגוון רחב של משקפי שמש מעוצבות

 

באתר של שני פלצ'י תיהנו כאמור ממבחר עשיר של משקפי שמש מעוצבות, מיוחדות ואיכותיות, מסננות קרינה, בסגנונות שונים, לרבות משקפיים עם לוק וינטג' הורס. המשקפיים נבחרות על ידינו בקפידה מבחינת מצבן ואיכותן, ויש לנו אוסף גדול של משקפי שמש שמתחדש כל הזמן. כך למשל, נכון להיום תוכלו למצוא באתר שלנו את דגמי משקפי השמש ההורסים הבאים:

 

    • משקפי שמש חדשות של אירוקה עם טיקט, מסננות קרינה, עם עיצבו רטרו הורס. מדובר במשקפיים גדולות ועדינות, בגוון חום אדמדם, עם מסגרת שמעט עולה למעלה בזווית ועם גשר נמוך.

    • משקפי שמש בסגנון וינטג' חדשות לגמרי עם טיקט של אירוקה, בעיצוב חתולי מודגש עם מסגרת פלסטיק עבה ומעוגלת בצבע שחור, ועם עדשות בגוון שחור בהיר.

    • למראה קשוח תוכלו לבחור במשקפי שמש חדשות של אירוקה עם טיקט, בדגם טייסים הורס בצבע שחור, שהולך ונהיה יותר בהיר בתחתית העדשה.

    • משקפי שמש חדשות של אירוקה עם טיקט, בעלות עדשות בגוון אדום סגלגל, עם מסגרת דקה ואלגנטית, גדולה ומעט מרובעת, בגוון כסוף בהיר.

    • משקפי שמש שלא נעשה בהן שימוש עם טיקט של אירוקה, בסגנון ג'ון לנון, עדינות ועגולות עם מסגרת דקיקה ממתכת ועם עדשות בגוון אדמדם.

    • משקפי שמש חדשות של אירוקה, מסננות קרינה, עם עיצוב  מעוגל, בגוון כחול בוהק בעדשות ועם מסגרת מנומרת בגווני שחור וכחול בהיר.

    • משקפים שנראות כאילו יצאו היישר משנות השבעים, בעלות יחידה שלמה של מסגרת פלסטיק בגוון שקוף עד תכלת, ועם זרועות מתכת עדינות בגוון כחול בקצותיהן.

    • משקפי שמש חדשות של המותג הלפריון על מסגרת ייחודית העולה במרכזה כלפי מעלה, וכן עם מסגרת בגוון חום מנומר ועדשות כהות.

    • משקפי שמש בסגנון וינטג' חדשות עם טיקט של אירוקה, בעלות לוק מדהים של עדשות גדולות בגוון אדום ורוד, ועם מסגרת פלסטיק דקה בגוון מעט יותר מהיר, בעיצוב בסגנון חתולי.

    • משקפי שמש עם טיקט במראה חתולי וגוון של עדשות חום כהה, עם לוק רטרו שאין לאף אחת הניכר במסגרת פלסטיק איכותית ועבה בגוון ורוד עתיק וחום, ועם ידיות מעוצבות ממתכת.

    • משקפי שמש עם עדשות מראה אלגנטיות בגוון סגול, בעלות מסגרת מתכת דקה בגוון זהוב ועם גשר עליון בולט מעל קו המשקפיים.

    • משקפי שמש שלא נעשה בהן שימוש עם טיקט, במראה ייחודי מלבני, צר ואלכסוני, עם מסגרת פלסטיק שחורה ועם ידיות שיש עליהן פסי רוחב בגוונים של אדום וירוק.

    • משקפי שמש הכי וינטג' שאפשר לבקש עם מסגרת פלסטיק מודגשת וחתולית לבנה משובצת באנשי זירקון, ועם עדשות בגוון אפרפר.

    • משקפי שמש בגוון חום בסגנון משקפי בוקרים, עם מסגרת זהובה דקה, גשר כפול ולוק הורס.

    • באתר היד השנייה של שני פלצ’י תמצאו עוד מגוון רחב של דגמי משקפי שמש הורסים, איכותיים ובמצב חדש, בין אם מדובר במשקפים עגולות, מרובעות, קטנות, גדולות, בגוון שחור, אפור, חום, כחול, כסוף, זהוב ועוד.

 

איך לשמור על משקפי השמש שלכן

 

קניתן משקפי שמש יד שנייה בסגנון רטרו און ליין שאתן ממש אוהבות, ואתן רוצות שהן יאריכו ימים?  קודם כל דאגו לשמור את המשקפים בתוך נרתיק קשיח. כמו כן זכרו להוריד את המשקפיים עם שתי הידיים כשאתן אוחזות ברגלית ואף פעם אל תחזיקו אותן מהעדשות. בנוסף, השתדלו שלא לשים את המשקפים על השערות מכיוון שפעולה זו מרחיבה את הרגליות שלהן ופוגמת בצורתן. כדאי מידי פעם לחזק את ברגי מסגרת המשקפים עם מברג פיליפס שטוח, וכך למנוע מצב שרגליות משתחרות ומתעוותות.

כמו כן, דאגו לנקות את עדשות המשקפיים עם מטלית וחומר ייעודי עבורן שמונע שריטות, והחזיקו אותן ואת הנרתיק הקשיח תמיד בתיק. שימו לב: אל תנקו את העדשות כשהן יבשות כי חלקיקים שיש עליהן יכולים לשרוט את העדשות. וכך גם אל תנקו את העדשות עם נייר טואלט או מטלית רגילה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping