דלגי על התוכן

בלוג

איך להשתמש במשקפי שמש מעוצבים בלוק וינטג' להשלמת ההופעה?

אם את פשניסטית בדמך וחשוב לך שהלוק שלך יהיה מושלם מכף רגל ועד ראש, כדאי שתבחרי גם זוג משקפי שמש מעוצבות להשלמת ההופעה. אפשרות מצוינת תהיה הזמנת משקפי שמש כפי שמציעים באתר של שני פלצ'י. לצד בגדי וינטג' מציע האתר גם מבחר עשיר ואיכותי של משקפי שמש מיוחדות ואיכותיות, מרביתן מסננות קרינה, כולל משקפיים חדשות עם טיקט.
מעוניינת לדעת באילו משקפי שמש מעוצבות לבחור בשביל לוק וינטג' מושלם? במאמר הבא תזכי להרבה עצות בנושא.

 

לפני שנרחיב על התאמה ללוק המבוקש, בואי נתחיל להבין מדוע בחירה נכונה של משקפי שמש כל כך חשובה ליצירת הופעה שלמה. בתור התחלה, לכולנו ברורה השפעתם של פריטי אקססוריז על ההופעה, אפילו כאלו שנראים שוליים לכאורה, ועל אחת כמה וכמה כשזה מגיע למשקפי שמש. כאן מדובר בפריט אקססוריז עיקרי הנמצא במרכז הפנים, שאליו מופנית קודם כל תשומת הלב של האנשים.
כפועל יוצא מכך, ברור שישנה חשיבות לסגנון, צורת, גודל וצבע משקפי השמש שתבחרי, ותהיה להן השפעה ישירה על הלוק שלך ועל המסר שאת מעבירה, בין אם מדובר במסר של מקוריות, יוקרה, דיסטנס, יצירתיות, הומור, נשיות ועוד. אז חשוב לבחור משקפי שמש שמתאימות להופעה שאת מכוונת אליה ולמסר והאווירה שאת מבקשת לייצר בעזרתן. יתרה מכך, משפי שמש בהחלט יכולות להעניק להופעה טוויסט בעלילה, עם עוד רובד נוסף של עניין.
בכדי לזכות בלוק באמת ייחודי, משקפי שמש שתמצאי בחנויות רגילות לרוב לא יספקו מענה, בהיותן חלק מקולקציות שבלוניות שכולן הולכות עימן. למעשה, הדרך הטובה ביותר לזכות במשקפי שמש מיוחדות להשלמת המראה, היא לפנות לחנות היד השנייה של שני פלצ'י, הפועלת גם אונליין.

 

מבקשת לבחור משקפי שמש שיתאימו, ישלימו ויעצימו את הלוק שלך? לפנייך כמה דוגמאות למשקפי שמש מעוצבות שבהחלט יכולות לתרום להופעה:
    • לוק צרפתי נשי ומיוחד- ללוק אופנתי מטופח ואופנתי, נוטף בנשיות ותחכום, תוכלי למצוא באתר שלנו משקפי שמש חתוליות במראה וינטג' הורס של שנות החמישים מהמאה העשרים. המשקפיים מוצעות בשלל גדלים וצבעים.
    • מראה מסתורי ומרשים- למי שאוהבת להשאיר מקום לדמיון עם מראה מסתורי, כדאי לבחור במשקפי שמש אוברסייז מיוחדות, כהות או בהירות, עם מסגרת מעניינת וצבע שמתאים להופעה.
    • לוק מודרני עכשווי- להופעה מודרנית עכשווית על סף האוונגרד ניתן לבחור במשקפי שמש מרובעות בשלל גדלים וצבעים, ממשקפיים קטנות ריבועיות או מלבניות וצרות, ועד משקפיים מרובעות אוברסייז גדולות. 
    • מראה מגניב של שנות השבעים- למראה מגניב וקולי, שופע בשמחת חיים, תוכלי להזמין משקפי שמש עגולות יד שנייה, בהירות או כהות, עם מסגרת מתכת דקה או מסגרת פלסטיק עבה בכל גוון מבוקש, מצהוב ועד ורוד. משקפיים כאלו ייראו נהדר עם מראה של שנות השבעים הכולל מכנסי סן טרופז, חולצת בטן ושיער שופע תלתלים.
    • לוק אופנתי ועכשווי- את הלוק העכשווי ישלימו משקפי שמש אובאליות יד שנייה, שיעניקו מראה של ימינו. מדובר בדגמי משקפיים ייחודיים שאין לאף אחת אחרת.
    • מראה גזעי וקשוח- אם את מתכננת ללכת עם הופעה גזעית וקשוחה, למשל חליפת עור צבעונית או עם מכנסי ג'ינס לחולצה לבנה, משקפי טייסים מלאות בדיסטנס יעשו את העבודה. משקפיים כאלו גם יתאימו למראה יומיומי קז'ואל, לנסיעה על אופנוע או רכב שטח, ובכלל למראה קשוח שלא מתפשר.
    • מראה עתידני- יש גם לא מעט משקפי שמש יד שניה שיהיו מעולות ליצירת לוק מקורי עתידני. למשל, משקפי שמש עם מסגרת יוצאת דופן ונועזת שמושכת תשומת לב, שאליה יש כמובן לצרף גם תלבושת ייחודית.
    • מגוון הופעות נוספות- משקפי שמש יכולות לשדרג כל הופעה בכל סגנון מבוקש, בין אם מדובר במראה יוקרתי עם משקפי שמש מוזהבות אלגנטיות, מראה מינימלי עם משקפי שמש דקיקות, ועוד.

 

חלק מהלוק שלנו מורכב כמובן מהתספורת ומהתסרוקת, וגם אליה יש להתייחס בבחירת משקפי שמש מתאימות, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:
    • תספורת קצרה במיוחד- למי שהעזה וקיצצה את שערה בתספורת סופר אופנתית, יתאימו משקפי שמש מיוחדות בסגנון אוברסייז, גדולות במיוחד, המוסיפות למראה המכוסח טאץ' רך ונשי. מצד שני, בתספורת קצוצה עדיף שלא ללכת עם משקפי שמש קטנות.
    • שיער מאוד חלק- עשית החלקה יפנית שאת מאושרת ממנה? תוכלי להדגיש את המראה הזה על ידי בחירה במשקפי שמש יד שניה עדינות עם מסגרת דקה.
    • שפע של תלתלים- להופעה עם שיער מתריס ושופע בתלתלים יתאימו משקפי שמש עגולות דקות או עבות בכל גוון מבוקש. 
    • שיער אסוף- לא משנה עם איזה תסרוקת יצאת מהבית, בסוף זה מסתיים בקוקו?  לא נורא, תוכלי לשפר את המראה הזה עם מגוון דגמי משקפי שמש מיוחדים, למשל משקפי טייסים קלאסיות.
    • פוני על המצח- גזרת לך פוני אופנתי? משקפיים גדולות, עגולות או מרובעות בהחלט יכולות להחמיא למראה הזה.
    • תספורת קארה- אם יש לך תספורת קארה שחזרה לאופנה, כדי לשבור את הקו האופקי הישר כדאי לבחור במשקפי שמש חתוליות עם קו אלכסוני.
התאמה לתווי פנים וצבע העור 
מלבד התאמה להופעה יש גם לבחור במשקפי שמש שמתאימות לתווי הפנים ולצבע העור. בכל הקשור לתווי הפנים, קצרה היריעה מלפרט ותוכלי למצאו באתר שלנו מאמרים העוסקים בנושא זה. בכל הקשור לצבע עור הפנים, כדאי לשים לב לכמה דגשים. למשל, למי שיש עור בהיר נוטה ללבן או צהוב, משקפי שמש יד שנייה בגוונים חמים יחמיאו, כמו משקפיים ורודות ואדומות, גווני חאקי, ומשקפיים בצבע אפרסק, אדום וכתום. כמו כן, עור בהיר נראה טוב עם משקפי שמש בגוון כחול וירוק, אך מצד שני לעור בהיר פחות מתאימות משקפיים לבנות או שחורות. 
בנוסף, לעור בגוון של ירוק זית יתאימו משקפי שמש ירוקות, חומות, צהובות וכתומות, ופחות יתאימו משקפי שמש בצבעי שחור ולבן ובגוונים דהויים. זאת בעוד שלעור כהה מתאימות משקפי שמש כהות כמו משקפיים שחורות, אדומות, כחולות וגם משקפיים בגוון שיבליט את העור השחום, כמו בצבע צהוב. מצד שני, לעור כהה פחות מתאימות משקפי שמש מעוצבים בצבעי אדמה.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping