דלגי על התוכן

בלוג

לובשת שמלות וינטג'? הבחירה הנעימה לקיץ

וינטג' זה הסטייל שלכן בכל עונות השנה? מבקשות ללכת עם שמלות וינטג' קלילות, נעימות ומחמיאות גם בקיץ? באתר המוביל של שני פלצ'י תמצאו מגוון עשיר של שמלות וינטג' לעונה החמה בשלל גזרות, מידות ,צבעים, גוונים והדפסים, החל משמלת וינטג' ליומיום ועד שמלת ערב קצרה ומחמיאה. לפניכם שורה של דוגמאות לדגמי שמלות וינטג' לקיץ שתוכלו למצוא באתר של שני, בין מדובר בשמלות קצרות או ארוכות.

שמלות וינטג' שיעשו לכן את הקיץ

עם בוא הקיץ כולנו לובשות הרבה פחות בגדים, לרוב עם פריט לבוש אחד על כל גופנו. הדבר נכון גם לאירועים שונים שאליהם אנו מוזמנות, כשהצורך ללבוש קליל הינו צו השעה. אלא שכדי לזכות בלוק ייחודי עם פריט לבוש אחד יש צורך להשקיע בשמלת ערב קצרה, קיצית ייחודית שאין לאף אחת אחרת, ושתעשה לכן את ההופעה.
 
עבור הצורך הזה שמלות וינטג' יכולות לספק מענה מושלם, עם מבחר עשיר של שמלות בשלל דוגמאות, גזרות, בדים, צבעים ומרקמים, באורכים שונים עם או בלי שרוול. רבות משמלות הוינטג' גם מעוצבות עם בדים נעימים למגע וקלילים שיעשו לכן את הקיץ.

 דוגמאות עבור שמלת ערב קצרה או ארוכה  

בעונה החמה, שמלת ערב וינטג' קיצית קצרה וקלילה הינה פריט לבוש מבוקש במיוחד. לצד שמלות קצרות, בקיץ נשים רבות מבקשות ללכת עם שמלות וינטג' ארוכות יותר סולידיות ואלגנטיות, עם מראה מחמיאה ונשי. לשם כך תוכלו למצוא באתר שלנו שפע של שמלות קיץ מיוחדות ומתאימות כדוגמת הדגמים הבאים:
    • שמלת וינטג' קלילה וקצרה מבד נשפך ומחמיא לגוף, מעוצבת עם מפתח מחמיא במיוחד בחזית, עם כיווצים קלילים בכתפיים ועם שרוולים קצרים. כמו כן לשמלה גווני כאמל וורוד משגעים בהדפס המשלב חזות של קווים ועלים מעודנים. השמלה הזו תראה למשל נהדר עם נעלי עקב בצבע תכלת ועם תיק צד בגוון שמנת, ותוכלו ללכת עימה לאירועי יום וערב מגוונים. בכל הזדמנות היא תקצור מחמאות.
    • למראה קיצי פרחוני שופע בשיק מוצעת שמלה עם הדפס פרחוני צבעוני, בגוונים של ירוק, ורוד וסגול. מדובר בשמלת מידי מחמיאה עשויה מבד קליל, נשפך ומחמיא, מעוצבת עם חלק עליון מכופתר, עם כיסים בחזית ועם חלק תחתון מתרחב מעט. השמלה הזו תראה נהדר עם סנדלי עקב בגווני קרם, ועם לוק המשלב בין מראה מחויט לקליל וזורם.
    • שמלת וינטג' קיצית עם הכי הרבה שיק שאפשר לבקש, בעלת עיצוב מכופתר וכריות כתפיים, עם בד ירוק חום מנומר משולב בחוטי זהב היוצרים מראה המשלב אלגנטית, נועזות ויוקרה. השמלה הזו תראה נהדר עם נעלי עקב בגוון אדום עז.
    • שמלת וינטג' צבעונית בהירה עם הדפס פרחוני בגזרה נשפכת, בעלת חלק תחתון מעוצב עם מעט קפלים. מדובר בשמלה קלילה ונעימה שתתאים למגוון אירועים קיציים ושתגרום לכן להרגיש טוב עם עצמכן.
    • למראה ייחודי ועכשווי מוצעת שמלת וינטג' בצבע שמנת, המשלבת מראה בובתי רומנטי עם מראה אוברסייז. השמלה עצמה מעוצבת עם קפלים ויש לה גם מעט נפח בשרוולים.
    • שמלת וינטג' ארוכה וקלילה עם הדפס פרחוני, עשויה מבד נעים, קריר ונשפך המחמיא לגוף ומעוצב עם מפתח צוואר עגול.
    • למי שזכתה בקיץ בשיזוף עמוק ורוצה להדגישו, כדאי ללבוש שמלת וינטג' לבנה מעט ארוכה מבד רקום, עם רקמה מעודנת, מעוצבת בגזרה נשפכת וישרה, ועשויה מבד כותנה נעים למגע וקליל שאינו שקוף.
    • שמלת וינטג' מרהיבה עם הדפס גיאומטרי בגוונים של כחול, שמנת וחום, עם סגירה של תקתקים, עשויה מבד נשפך וקליל בגזרה קלאסית ישרה ומחמיאה. השמלה הזו שתלך נהדר עם תיק צד ונעלם עקב עור בצבע טבעי.
    • שמלת וינטג' מלאת שמחת חיים בצבע טורקיז, שיש עליו הדפסי פרחים בגוונים של ורוד וירוק. כמו כן השמלה מעוצבת עם חגורת קשירה ועם סגירת רוכסן קדמית.
    • לימי החג הבאים מוצעת שמלה קיצית אלגנטית מרהיבה ביופייה, עשויה מבד שיפון בצבע של שמנת, עם בד נשפך ומעוצב, ומפתח וי מחמיא, לצד צעיף היכול להיות נופל או עוטף. כמו כן לשרווליה שמלה יש מפתחים עדינים שמגלים את הכתפיים, עם עיצוב בגזרת עטלף ועיטור מעודן של פייטים. השמלה הזו תראה נהדר עם חגורת עור חומה או כסופה.

בחירת שמלת וינטג' לקיץ

מתוך המבחר העשיר הקיים בחניות יד שנייה, יש לבחור בשמלת וינטג' לקיץ שמתאימה לך, למבנה גופך ולמידה שלך, וכן לאירוע שאליו את מוזמנת. כך למשל, יש הבדל בין שמלה לאירוע יום קליל ובין אירוע ערב אלגנטי ויוקרתי. כמו כן יש הבדל בין שמלה שמתאימה לאירוע חוץ, היכולה למשל להיות פרחונית, לבין אירוע באולם שעבורו יש לבחור בשמלה יותר אלגנטית. כמו כן, יש לבחור בשמלה שמתאימה לאופי האירוע והמוזמנים האחרים אליו, בין אם מדובר באירוע אינטימי וקטן או המוני ומפואר, אירוע משפחתי, אירוע חברתי או עסקי וכדומה.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping