דלגי על התוכן

בלוג

בגדי וינטג' כדרך לחיזוק הזהות והביטוי העצמי

מטפחת מראה ייחודי משלך וחנויות הבגדים הרגילות כבר לא מספקות את הסחורה? כדאי לך לעבור לאתרי יד שנייה ווינטג', בדומה לאתר של שני פלצ'י. האתר מציע מבחר איכותי ומקורי של בגדי וינטג' להופעה מושלמת ולכל שעה ביום. בין אם מחפשת שמלות וינטג' לאירוע, ביגוד יד שנייה ליומיום או משקפי שמש מעוצבות שאין לאף אחת אחרת, חנויות יד שנייה הן המקום בשבילך.

 

במשך שנים ארוכות חינכו אותנו להביט החוצה לאתרים ומגזיני אופנה בכדי להבין מה נכון לנו ללבוש. מעצבי אופנה אמרו לנו מה צריך ללבוש בעונה הקרובה ואילו גזרות, צבעים והדפסים הכי נכונים. כפועל יוצא מכך, גדלנו בתרבות שבה לא מצפים מאתנו ללכת עם ביגוד ייחודי משלנו, אלא להיפך, הצפייה היא ללכת עם פרטי לבוש חדשים שמוכתבים על ידי צווי אופנה. למרבה השמחה, בשנים האחרונות קם דור אחר של נשים, שמעז לחשוב עבור עצמו, עם גישה מאוד אינדיבידואליסטית לצד רצון ואמונה ביכולת לעצב את חייהן ואת המראה שלהן. 
אלא מה? הרצון הזה לא ממש מוצא מענה בחנויות ביגוד רגילות, המספקות קולקציות גנריות של פרטי לבוש. הם אמנם כל עונה משתנים אבל נראים מאוד דומים אחד לשני בגזרתם ובצבעים שלהם. כאן בדיוק נכנסו לתמונה חנויות ואתרי יד שנייה ווינטג' הפורחים בשנים האחרונות, בהם ניתן למצוא פרטי לבוש ייחודיים משנים ועשורים קודמים. פריטים אלו מעניקים מצע נהדר לכל אישה שמבקשת לחזק את הזהות והביטוי העצמי שלה דרך לבוש.
גורם נוסף המונע מנשים מללכת עם בגדים שהן באמת רוצות, הוא הפחד לבלוט, להיות שונה או אחרת. גישה זו יכולה לנבוע מסיבות נפשיות כמו חשש לתפוס מרחב, חוסר יכולת להתמודד עם תשומת לב, קושי להראות יותר טוב מאחרות, תפיסות שוביניסטיות, חינוך מהבית ועוד. אבל גם במקרה הזה הדברים משתנים, וכיום נשים רבות גדלות להאמין בעצמן ובזכותן לביטוי עצמי ייחודי. בין היתר, גישה זו ניכרת ביותר ויותר נשים בכל גיל ובכל מבנה גוף שמעזות ללכת עם בגדים שונים מהנורמה, שהינם מיוחדים ומחמיאים.
אופנת יד שנייה ווינטג' הופכת בשנים האחרונות לפלטפורמה נהדרת לנשים לחיזוק הזהות והביטוי העצמי. בחנויות האלו מוצע מבחר עשיר של בגדים, שמלות, חצאיות, חולצות, מכנסיים, סוודרים, ז'קטים, מעילים ועוד, כאשר כל פריט הינו ייחודי בסגנונו ועיצובו ואין שני לו. כך כל אחת יכולה למצוא בחנויות האלו בגדים מיוחדים המבטאים את האישיות שלה, באופן הרבה יותר ברור ומובהק, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:
    • ילדה טובה – למראה הילדה הטובה ניתן ללכת עם שמלת וינטג' בצבע ג'ינס מבד מעט עבה, צווארון משולש ושרוולי שלושה רבעים. היא תיראה נהדר עם נעלי עקב או שטוחות בשחור ולבן ומשקפי שמש גדולות בגוון חום.
    • לוק אלגנטי- למראה אלגנטי ונשי תוכלי לבחור בחצאית שחורה בגזרה מחויטת עם פסי כאמל לאורכה, שתיראה נהדר עם חולצת תחרה ורודה, צווארון טי עמוק ועם נעלי עקב שחורות.
    • מראה אשת עסקים- זהו מראה שעבורו תוכלי למצאו שפע של חליפות וינטג' ויד שניה מיוחדות, אלגנטיות ומחויטות, בשלל צבעים כמו בורדו, כחול, שחור, משבצות ועוד.
    • חליפת עסקים נועזת- מי שרוצה מצד אחד להגיע עם חליפה לעבודה, ומצד שני להיראות הכי נועזת שאפשר, תוכל לבחור בחליפת מכנסיים אדומה מהממת. היא כוללת מכנסיים גבוהות בגזרה ישרה וחולצה אדומה תואמת, שייראו מעולה עם משקפי שמש כהות ונעלי סנדל אדומות או שחורות.
    • אלגנטיות סקסית- בחירה בחצאית מיני אדמה מעור, לצד חולצת כפתורים עם הדפס גיאומטרי ייחודי, תעניק לך לוק מרהיב המשלב נשיות וסקסיות, ביחד עם מראה אלגנטי ומתוחכם.
    • מראה בוהמייני- ללוק טבעי וצעיר שופע בשיק תוכלי לבחור בחצאית וינטג' קצרה עם קפלים בצבע כאמל, שתיראה מעולה עם חולצה לבנה או חולצה בגווני אדמה.
    • יפה באפור ושחור- נשים שאוהבות גוונים מונוכרומטיים ניטרליים, תוכלנה לבחור במכנס וינטג' נמתח בצבע אפור כהה בגזרה גבוהה, עם חלק תחתון מתרחב מעט, שיש לה אבזם כהה. היא תיראה נהדר עם וסט מחורר דמוי סריג בשחור.
    • יפה בלבן- מי שכל יום בשבילה הוא חגיגה של לבן צח וטהור, תוכל לבחור שמלת וינטג' לבנה רקומה בגזרה ישרה ונשפכת, עשויה מבד כותנה נעים למגע וקליל.
    • מראה רחוב- ללוק סטריט מטריף תוכלי ללכת עם מכנסי שורט מיוחדות מג'ינס ולהוסיף להן חולצת טישרט אוברזסייז עם הדפס גיאומטרי.
    • למראה פאנק- מראה של להקות רוק ייראה טוב עם מכנסי יד שנייה שחורות מעור או בד סינטטי, ועם ז'קט וינטג' שחור וארוך עם כפתורים. את ההופעה הזו ניתן להשלים עם חולצה זוהרת יד שנייה ושפע של שרשראות כסף או זהב גדולות.
    • לוק עתידני- את המראה העתידני ניתן להשיג על ידי בגד וינטג' זרחני או עם הדפסים גאומטריים, ועם בגדים סינטטיים, נעלי עקב כסופות, תיק צד זהוב ומשקפי שמש מראה.
    • למראה אתני- מי שמחוברת לשורשים שלה תוכל לבחור בשמלת וינטג' עם הדפס אתני ייחודי, שתיראה נהדר עם סנדלי קשירה ומשקפי שמש חומות, גדולות ועגולות.
    • ללוק אוברסייז- למי שאוהבת בגדי אוברסייז גדולים במיוחד מוצעת שמלה יד שניה שחורה, קלילה ונעימה למגע, עם כתמים של צבע בגוון ירוק וכחול, ועם סגירה מקדימה של שרוך. 
    • המראה האקלקטי- למי שאוהבת מראה אקלקטי, בגדי וינטג' ויד שנייה יהיו מושלמים. יש אינספור בגדים בשלל סגנונות אופנה שניתן לשלב בכל דרך כיד הדמיון הטובה.
כדי באמת ליהנות ממה שאת לובשת ולהרגיש שהבגדים שלך משקפים את אישיותך, כדאי שתשבי עם עצמך או עם חברה ותביני מי את, אילו תכונות בולטות בך ואיזה סגנון לבוש באמת גורם לך להרגיש טוב עם עצמך. כמו כן, נסי להעז בקטנה עם פריטים שאת אוהבת השונים מהרגיל, ובהדרגה להעז יותר ויותר. מעבר לכך, שימי דגש על בחירה בבגדים שמחמיאים למבנה הגוף ובגוונים שמתאימים לך. הבגדים יכולים להיות גם מכמה סגנונות לבוש שאת משלבת ביניהם לכדי סגנון ייחודי משלך. ולבסוף, מראה ייחודי משלך תוכלי להשיג גם בעזרת אקססוריז יד שנייה שונים ומיוחדים, כמו משקפי שמש מעוצבות, נעליים, צעיפים, תיקים ותכשיטים.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping