דלגי על התוכן

בלוג

עליוניות דקות לקיץ ללוק מושלם

עם בואה של העונה החמה, בה כולנו מעדיפות ללבוש כמה שפחות, היכולת ליצור לוק מרשים ומעניין נעשית די מוגבלת. למרבה המזל, לשם כך קיימות העליוניות המהוות פריט דקיק ועדין שמשדרג כל הופעה, מהים ועד לאירוע ערב, ביחד עם מענה יעיל למעבר מן הרחוב הלוהט למרחבים ממוזגים וצוננים.

עליוניות דקות לקיץ- הפתרון המושלם לעונה החמה 

עליוניות דקות לקיץ עם שרוול קצר או ארוך, מעניקות פתרון מושלם, קליל ונינוח לעונה החמה, לכל שעה ביום ולכל צורך, בין אם מדובר בעליוניות ליומיום, לים ולבריכה או לאירועים ובילויים. העליונות עצמן מוצעות בשוק בשלל עיצובים, מידות וגוונים, דוגמאות והדפסים, עם שרוול ארוך, קצר או ללא שרוול. בנוסף, עליוניות עשויות מסוגים שונים של בדים כמו סריג, כותנה, אריג, תחרה, פשתן, ויסקוזה ועוד, כך שכל אחת יכולה לשלב עליונית עם ההופעה שלה, בין אם ליצירת מראה המשתלב עם שמלת ערב קצרה, בגד ים או מכנס וחולצה.

בגדי נשים לקיץ - כשחם בחוץ וקריר בפנים

אחת הבעיות בבחירת בגדים לעונה החמה היא המעבר בין האוויר הלוהט שיש בחוץ למרחב סגור וממוזג כמו שיש ברכב, מקום עבודה, מרכז קניות או בבית. לא אחת אנו מוצאות את עצמנו קופאות מקור בחללים הממוזגים יותר מידי, אליהם נכנסו עם ביגוד קיצי קצרצר, ופתאום ישצורך עז להתעטף במשהו.
לכך עונות בצורה מושלמת העליוניות שמספקות עוד שכבה קלילה ונוחה מעל הבגד אותו אנו לובשות, לעיטוף בכל מקום ממוזג, שניתן בקלות להכניס לתיק ולהוציא בעת הצורך.
מענה מגוון לצרכים נוספים
מלבד מעבר מאזור חם לממוזג, עליוניות דקות בקיץ הינן פריט שימושי וחיוני לעוד מגוון צרכים, ולכן הן מהוות בגד שכל אחת חייבת לפחות שניים ממנו במלתחה שלה. בין היתר עליוניות דקות לקיץ נדרשות במקרים הבאים:
    • אחד הדברים הכי פחות נוחים זה לנסות ללבוש בגד מעל בגד ים רטוב, כי הוא נדבק לגוף ומגרד מחול ולחות. עבור המצב הזה, שימוש בעליונית מעניק פתרון מושלם, עם בגד עליון קליל שקל להוריד וללבוש אותו, ונותן מראה מושלם לבילוי בחוף הים ובבריכה, נוטף בשיק.
    • לא אחת ערבי הקיץ הופכים להיות יותר קרירים. במקרים אלו טוב שתהיה עליונית להתכסות בה מעל שמלת ערב קצרה וחשופה.
    • עליונית קלילה הינה פריט לבוש מעולה לבית, כשאנו רוצות ללכת עם בגד קליל, נוח ונעים, שעדין מעניק לנו מראה מחמיא ומטופח.

התאמה נכונה לכל פריט לבוש - מבגד ים ועד שמלת קיץ קצרה 

בכדי לזכות בלוק מושלם יש צורך לבחור נכון את העליונית, עם התאמה לבגד ולמקום אליו אנו הולכות. כך למשל, עליונית קלילה הינה פריט נהדר לאירועים ומשתלבת נפלא עם שמלת קיץ קצרה ודקיקה. העליוניות מעניקה עוד שכבה של בגד ייחודי ויפה המוסיף עניין וצבע להופעה. ניתן ללבוש אותה כאשר נעשה קריר, או כמרגישים יותר מידי חשופים עם השמלה הקצרה, למשל כשרוצים לרקוד בנוחות וללא דאגות.
בבחירת עליונית לשמלת ערב יש ליצור התאמה בין השמלה לעליונית, בין אם מבחינת סוג בד, גזרה וצבע. על העליונית לספק מראה מותאם לסגנון והשמלה שמרים ומחמיא לה, ושאינו עומד בסתירה. כמו כן יש להחליט על אורך העליונית הנבחרת, כאשר לרוב עדיף לבחור בעליונית שלא מסתירה לגמרי את הבגד, אלא נראית כתוספת הממשיכה את השמלה ויוצרת ביחד סט מחמיא ומרשים.
בנוסף, אם מחפשים עליונית לים כדאי לבחור בבגד כמה שיותר קליל ודק, היכול להיות גם מאוד שקוף, מציג לראווה את הגוף ועדיין מעניק לנו עטיפה נעימה ונוחה. ללוק עם מכנס וחולצה ניתן לשלב סוגים שונים של עליוניות מחמיאות בשלל אורכים וסגנונות, וזאת בהתאם למראה שמבקשים ליצור כדוגמת מראה רחוב אוברסייז צעיר ומשוחרר, מראה צמוד מטופח ונשי, מראה מכובד ומחויט, לוק יוקרתי מלא בשיק , מראה זרוק וזורם, צמוד וישר, ועוד.

עליונית מיוחדת במינה

אחד הדברים החשובים בעליוניות הוא לבחור בפריט ייחודי במראהו. אלא מה, בדרך כלל בחנויות רגילות ההיצע מאוד מוגבל, בנאלי ושגרתי, וסביר שתראו לא מעט נשים הולכות עם אותה עליונית בדיוק. לכן, מי שרוצה לקנות עליונית ייחודית תוכל למצוא מענה בשוק היד השנייה, בחנויות מובחרות בתחום שחלקן אף מוכרות את סחורתן אונליין. דוגמא טובה לחנות כזו היא זו של שני פלצ'י, המציעה לכן מבחר עשיר, איכותי וייחודי של עליוניות וינטג' ויד שנייה לכל עונות השנה, לרבות עונת הקיץ. מהמבחר כל אחת יכולה למצוא עליוניות מושלמות עבורה, למידה שלה, לסגנון הלבוש, צרכיה והבגד שעבורו העליונית מיועדת.  
למשל תוכלו למצוא באתר שלנו את דגמי העליוניות הבאים לקיץ:
    • עליונית שקופה מבד שיפון עם שרוול ארוך, נפלאה לאירוע בריכה, מלאה בצבעים נועזים ומשלבת כפתורי צדפה עדינים. יכולה לשמש גם כעליונית אוברסייז.
    • עליונית חולצה מנומרת ושקופה עם מפתח וי נדיב ומחמיא, מעוטרת בניטים עדינים לאורך הצוואר, אשר השרוולים שלה מסתיימים במלמלה. העליונית הזו תראה נהדר עם בגד ים מנומר או מעל שמלת ערב שחורה וקטנה שרוצים להוסיף לה עוד רובד של עניין ונועזות.
    • עליונית שיפון בגזרה אסימטרית נשפכת, הולכת עם חליפת חצאית למראה שכבות אופנתי, ויש לה מפתח גדול בכתפיים ההולך עם כתפיות משובצות באבני זרקונים.
    • עליונית אפורה נהדרת להשלמת הופעה אלגנטית בערב, מעוצבת עם רשת בגב, שיש לה בצד שני כיסים.
    • עליונית אפורה קלילה ונוחה, עם סיומת תחרה, שיכולה להתאים לשלל צרכים החל מעליונית צמודה ועד עליונית לערב.
    • עליונית ללא שרוולים מבד משי טבעי קריר ונעים למגע, מעוצבת בגזרה פתוחה, עם גוונים של אפור ומעט נגיעות של אדום. העליונית הזו יכולה להיראות נהדר באירועים, עם מראה שיקי ולכאורה נטול מאמץ. 
    • עליונית שחורה רקומה עם מראה רומנטי ונשי, מעוצבת עם סגירת כפתורים ורקמה מעודנת וייחודית עם לולאות. העליונית הזו תשלים את המראה עם שמלה שחורה ואלגנטית מתחתיה.
    
    • עליונית רשת שחורה וקצרה בסגנון בולרו, שופעת בסטייל, שתראה נהדר עם ג'ינס ארוך או קצר.
    • עליונית נשפכת מבד סאטן עם גזרה פתוחה, מעוצבת בסגנון אתני מלא בחיים וצבע, עם שרוולים ארוכים מתנפנפים, יכולה לשמש אתכן בבית, בים או בחופשת הקיץ הבאה שלכן.
    • עליונית קצרה ושקופה מבד שיפון מנומר, צבעוני ונשפך, שיש לה קשירת כיווצים במותניים וגזרת עטלף. יכולה לשמש כבגד עליון מעל לבוש בייסיק או מעל לבגד ים.
    • עליונית ארוכה ודקיקה ללא שרוולים מבד שיפון נשפך, עם הדפס ייחודי בגוונים של חום אדמדם ועם גזרה אסימטרית.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping