דלגי על התוכן

בלוג

משקפי שמש יד שנייה או חדשים עם טיקט? בחרי את המתאימים לך

מכירות את זה שכל שנה קולקציות משקפי המשמש נראות בסוף אותו הדבר? מחפשות משקפי שמש קצת שונות, אבל בשביל זה אתן צריכות להפוך עולמות? אז כדאי לכן לחשוב על קניית משקפי שמש בחנות האונליין שלנו, המציעה מבחר איכותי וייחודי של משקפי שמש וינטג' ויד שנייה, כמו גם משקפיים חדשים עם טיקט. המשקפיים מוצעות בשלל סגנונות, חומרים, גדלים וצבעים, ומתוך המבחר כל אחת יכולה למצוא משקפי שמש מיוחדות שמתאימות לתווי הפנים שלה.
בימינו משקפי שמש מהווים מרכיב בסיסי בהופעה, של נשים וגברים כאחד, ובייחוד בימי הקיץ. בתור שכאלו חשוב לנו למצוא זוג משקפיים שגם יהיה איכותי ובריא לשימוש, וגם אופנתי ומחמיא. יחד עם זאת, לא כל סוג משקפיים מתאים לכל אחד ואחת, ולמעשה לכל תווי פנים מתאים סוג אחר של משקפי שמש. לשם כך, לפניכן מדריך לבחירת משקפי שמש לפי תווי פנים. 
אם אינכן יודעת איזה מבנה פנים יש לכן, עמדו מול המראה עם טוש מחיק או שפתון ושרטטו את הקו ההיקפי של פניכן, מהסנטר ועד הקו של השערות, ומרקה לרקה. כמו כן יש לשים לב ליחסים בין חלקי הפנים השונים, בין אורך ורוחב, חלק עליון לתחתון, גובה ורוחב עצמות לחיים ורוחב הסנטר והלסת. כך תוכלו לראות איזה סוג של מבנה פנים יש לכן, בין אם נוטה ליותר אובלי, עגול, מרובע, מלבני, משולש, לב או יהלום.

מבנה פנים בצורה של לב 

מבנה פנים בצורה של לב כמו שיש למיילי סיירוס או מירי בוהדנה, מאופיין בחלק עליון רחב ותחתון צר, עם סנטר נוכח, מצח רחב ועצמות לחיים גבוהות. למבנה פנים זה יש לבחור במשקפיים המאזנות בין חלק הפנים העליון הרחב לחלק התחתון הצר. כמו כן יש לבחור מבנה של משקפיים שלא יותר רחב מהמצח, ועם חלק תחתון עגול או יותר רחב מהעליון. בנוסף יש להעדיף משקפיים המחוברות לחלק התחתון של המסגרת, או משקפיים שכלל אין להן מסגרת. למשל משקפיי טייסים יחמיאו לפני לב. מצד שני, לפני לב לא יתאימו משקפי שמש מסיביות בחלקן העליון או משקפיים שנוטות כלפי מעלה, כמו משקפי חתול.
פנים אובליות מאופיינות במבנה מאוזן, רך ומעוגל, עם מצח מעט גבוה ורחב, עצמות לחיים גבוהות ולסת ברורה. בעלות מבנה פנים זה יכולות ללכת כמעט עם כל סוג של משקפי שמש  ולכן אין פלא שלרבים מהפרזנטורים של משקפי שמש, כמו בר רפאלי, יש מבנה פנים אובלי.
יחד עם זאת, עדיין יש צורך במשקפי שמש שיחמיאו וידגישו את מבנה הפנים הזה ולא יוציאו אותו מאיזון. למשל מי שיש לה פנים אובליות יכולה ללכת עם משקפי שמש אוברז סייז עגולות ומצד שני עם משקפי שמש מרובעות קטנות. מאידך לבעלות מבנה פנים אובלי פחות יחמיאו משקפי שמש מאוד חדות או מאורכות, כמו משקפים בצורת משולש או מלבן.
פנים עגולות כמו שיש לקרן מור וקייט פרי הינו מבנה מאוד נפוץ, עם רוחב ואורך מאוזן של פנים, ולחיים וסנטר עגולים. עבור מבנה זה יש צורך לבחור במשקפי שמש שמצרות ומאריכות את הפנים, ולא לבחור במשקפים הגורמות לפנים להיראות עוד יותר עגולות. למשל לפנים עגולות יחמיאו משקפי שמש גיאומטריות או עם זוויות, משקפיים מלבניות, משקפיים עם מסגרת עליונה בולטת ומשקפיים מרובעות גדולות. בנוסף משקפיים עם עדשה כהה תורמות ליצירת פנים יותר צרות. מצד שני, למי שיש פנים עגולות עדיף שלא לבחור במשקפי שמש קטנות, משקפיים בעלות מסגרת ועדשות עגולות, לא סימטריות או עם מסגרת מעוטרת.
מבנה פנים מלבני כמו שיש לנטלי דדון וג'יזל מאופיין בלסת ישרה ועצמות לחיים מודגשות וגבוהות. עבור מבנה פנים זה כדאי לבחור במשקפי שמש שיעדנו את הפנים ויעניקו להן חזות יותר רכה ואובלית. למשל לפנים מלבניות יתאימו משקפי שמש עגולות וגדולות, משקפיים שיש להן גשר יחסית נמוך וכן משקפיים עם צבעים מנוגדים של מסגרת ומוטות. מצד שני, למי שיש פנים מלבניות עדיף לוותר על משקפי שמש קטנות, צרות או עם צורה מלבנית. 
מבנה פנים ריבועי כמו שיש לפריס הילטון ונינט ניכר בפנים רחבות זוויתיות ומאוזנת, עם מצח רחב וסנטר ריבועי. עבור מבנה זה של פנים כדאי לבחור במשקפי שמש שמרככים את צורת הפנים, מאריכים ומצרים אותן. למשל למבנה זה יכולות להתאים משקפיים עם מסגרת רכה ומעוגלת, משקפי פרפר, משקפי אובר סייז עגולות ומשקפיים עם מסגרת רחבה שהמוטות שלהן לא מתחברות לחלק העליון של המסגרת אלא למרכזן. אבל למי שיש פנים ריבועיות עדיף שלא לבחור משקפים עם מסגרת זוויתית מאוד דקה או משקפיים בעלות מוטות לא ישרים, וכן משקפיים שהצבע התחתון של העדשות שלהן יותר בולט.
מבנה פנים בצורה של יהלום, כמו שיש לקמרון דיאז אליזבת הארלי, מאופיין בעצמות לחיים מאוד גבוהות ומצח קטן יחסית. למבנה פנים זה כדאי לבחור במשקפי שמש שמאזנות את עצמות הלחיים מול הסנטר וששמות דגש על הבלטת העיניים. למשל לפני יהלום יתאימו משקפי חתול, משקפיים בעלות מסגרת בגוון מטאלי, משקפיים עגולים ברוחב שלא עובר את עצמות הלחיים, ומשקפיים שחלקן העליון מודגש. מנגד, למבנה לב פחות יתאימו משקפי שמש קטנות וצרות שיוצרות תחושה של עיניים קטנות.
מבנה פנים משולש כמו שיש ליוליה פלוטקין מאופיין בסנטר ולסת רחבים ומורבעים, עצמות לחיים גבוהות מודגשות ומצח צר. עבור מבנה זה יתאימו משקפי שמש שמבליטות את העיניים והמצח ומסירות את תשומת הלב מהחלק התחתון של הפנים. למשל עבור פנים משולשות יתאימו משקפי שמש חתוליות, משקפים עם מסגרת עליונה בלבד ומשקפים עם עדשות צבעוניות בחלקן העליון. מנגד, פחות מחמיאות למבנה פנים זה משקפי שמש צרות וקטנות, ומשקפיים שחלקן התחתון מודגש.
יש לדעת כי מלבד תווי פנים אפשר גם להתאים משקפי שמש לגוון העור שלכן. למשל, למי שיש גוון עור מאוד בהיר יתאימו משקפים עם עדשות בגוונים רכים ועדינים, למי שיש עור בגוון בינוני שאינו בהיר או כהה מידי יחמיאו משקפי שמש בגווני חום אדמה וירוק. בעלות עור שחום וכהה יראו נהדר עם משקפי שמש שקופות בעלות גוון של צהוב חם או ירוק כהה, ולמי שיש עור אדמוני עדיף לבחור במשקפיים בעלות גוון שונה כמו כחול או שחור.
 
 
באתר שלנו תיהנו משפע של משקפי שמש יד שנייה ווינטג' יפות, מיוחדות ואיכותיות, כמו גם משקפיים חדשים עם מגוון דגמים ממנו כל אחת תמצא את אלו המתאימות למבנה פניה וגוון עורה. למשל תוכלו למצוא משקפי שמש ריבועיות מפלסטיק בגוון כחול בהיר בחלקן העליון, משקפי שמש גיאומטריות עם עדשות סגולות ועם מסגרת דקה, ומשקפים עם מסגרת בגוון וורוד בהיר בעלת גשר עליון.
בנוסף, הגיעו אלינו משקפי חתול תכולות עם מסגרת פלסטיק מודגש בחלק העליון, משקפיים שחורות, צרות ומלבניות, משקפי טייסים אפורות, משקפי אובר סייז עגולות וחתוליות עם פס עליון בהיר מודגש וגוון של חום ורוד, משקפיים עגולות, משקפי אובר סייז מרובעות, ועוד.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping