דלגי על התוכן

בלוג

בגדי וינטג' און ליין- סטייל ייחודי במרחק הקלקה

אוהבות בגדי וינטג' אבל אתן לא מוצאות זמן להגיע לחנויות יד שנייה מומלצות? למה שלא תקנו בגדי וינטג' און ליין מאתרים מובחרים כמו שלנו? על קניית בגדי וינטג' און ליין והיתרונות שהם מספקים יפורט במאמר הבא.
כל קניית בגדים מבוססת על מסע חיפוש אחר אותו פריט מיוחד שמתאים לכן. הדבר נכון עוד יותר כאשר מדובר בקניית בגדי וינטג עם מבחר עצום ומאוד מגוון של פריטים שונים, מהם יש לדלות את אותו פריט שאתן מחפשות. אז נכון שאפשר לצאת למסע חיפושים בין חנויות וינטג' ויד שנייה ולהקדיש לכך כמה שעות טובות ודי מתישות, בתקווה לאתר פריטים מובחרים שמתאימים לכן, אבל אתן גם יכולות לשבת בבית בנוחות מרבית, לבד או עם חברות, להיכנס לאתר שלנו ולהתחיל לחפש אחר הפריטים המושלמים עבורכן, ללא מאמץ, ללא בזבוז זמן יקר על נסיעות ואפילו בלי לקום מהכיסא.
שלא כמו חנויות בגדים רגילות שנמצאות בכל קניון, עם אותם מותגים ואותם בגדים, חנויות וינטג' ויד שניה הרבה פחות נפוצות והן מציעות מבחר הרבה יותר מגוון ולא אחיד. נכון שבשנים האחרונות גדל הביקוש וההיצע של חנויות יד שנייה, אבל עדיין חנויות אלו נמצאות במרחק גדול זו מזו. לכן, אם חשוב לכן למצוא פריטי וינטג' ייחודיים, מסע הקניות שלכן עלול להיות מפרך במיוחד עם מעבר בין חניות יד שנייה מרוחקות בתקווה לאתר את הפריטים שאתן אוהבות.
כאן רשת האינטרנט עושה לכן שירות מעולה. במקום ריצות, תיזוזים וחיפושים ארוכים ומייגעים ברגל, ברכב או בתחבורה ציבורית בין חנויות יד שנייה הפזורות בעיר, כל שעליכן לעשות הוא להיכנס לאינטרנט מכל מקום בו אתן נמצאות ולהתחיל לבחון את הפריטים השונים שיש לחנויות יד שנייה אונליין להציע. אתן יכולות לקחת את כל הזמן שבעולם, לבחון פריט אחד, להשוותו לקודם, לחזור לאחר וכן הלאה. כך, בזמן ובקצב שלכן תוכלו לבחור ולהזמין פריטי וינטג' ויד שנייה שונים שיעניקו את אותו לוק מיוחד שאתן כל כך מחפשות, להזמינם ולקבלם במשלוח לכל כתובת מבוקשת בארץ.
כל מי שביקרה בחנויות יד שנייה ווינטג' מודעת לרמת הריכוז והסבלנות הגבוהה הנדרשת בחיפוש אחר פריטים מתאימים במידה, סגנון, סוג בד וצבע. חיפוש מייגע זה הופך להרבה יותר פשוט וזמין און ליין, דרך אתר מושקע ואיכותי כשלנו. למעשה, אתר איכותי של בגדי וינטג' מעניק לכן פלטפורמה נוחה במיוחד למציאת אותם בגדים מיוחדים שאתן כל כך רוצות. 
החיפוש של הבגדים מבוסס על ממשק קניות נוח במיוחד עם שפע של קטגוריות ושל תתי קטגוריות. למשל תוכלו למצוא קטגוריות נפרדות לבגדי וינטג' ויד שנייה, לחולצות, נעלים, מכנסים, מעילים, תיקים, משקפי שמש מעוצבות תכשיטים ועוד.
כמו כן לכל פריט יש דף משלו המלווה בצילומים ברורים של הבגד מזוויות שונות, לצד פירוט מקיף של הבגד, סוג הבד ממנו הוא עשוי, המותג שיש מאחוריו, המידה שלו, גווניו, סגנונות, פריטים מיוחדים שלו וכדומה. בנוסף, באתרים אלו תוכלו למצוא טבלת מידות שתסייע לכן בבחירת פריטים מתאימים במדויק למידות שלכן. כך, בקלות וללא מאמץ מיוחד תוכלו למצוא את פריט הלבוש שכל כך הרבה זמן חיפשתן אחריו ואף פעם לא היה לכן את הפנאי להקדיש לנושא.

לקנות רק מאתרים מומלצים

מכיוון שמדובר בבגדים משומשים שאין עליהם אחריות של היצרן, חשוב לקנות בגדי וינטג' ויד שנייה מאתרים מוכרים ומומלצים כשלנו. אתרים אלו שמים דגש מיוחד על איכות הבגדים שהם מספקים, היותם נקיים, במצב שמור וללא פגמים. כמו כן בחנויות מומלצות עובד צוות מיומן שיידע לספק לכן עוד מידע וייעוץ בנושא, ויודע להבדיל בין בגדי וינטג' ובגדים יד שנייה. לצוות יש גם את הכלים להמליץ לכן על בגדים שיתאימו למבנה גופכן ולאישיות שלכן, ולאירוע שעבורו הבגד מיועד.
יש לדעת כי באופן עקרוני קניית בגדים יד שנייה ווינטג' אמורה להיות זולה מכיוון שהיא חוסכת בשרשרת האספקה. בנוסף, חנויות יד שנייה שמוכרות את מרכולתן אונליין חוסכות בהוצאות עבור החזקת חנות, הוצאות תקורה עבורה, אחזקת צוות מוכרות ותשלום שכר עבודה. זאת עוד לפני שדיברנו על החיסכון שלכן בקניית בגדים אונליין ללא עלויות של דלק, תשלום על מקום חנייה, תשלום לבייביסיטר עבור הילדים וכדומה. מעבר לכך, בגדי יד שנייה ווינטג' מיוחדים ככל שיהיו, עולים הרבה פחות מבגדים חדשים ותמיד ניתן למצוא עבורם הנחות ומבצעים.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping