דלגי על התוכן

בלוג

סוגי שמלות ערב וינטג' שאת פשוט חייבת בארון

בימינו מי שרוצה לדפוק הופעה באירוע חייבת להגיע עם שמלה מיוחדת ומרהיבה, שאין לאף אחת אחרת. אלא מה? שמלות באמת מיוחדות קשה למצוא בחנויות רגילות, המציגות קולקציות די אחידות שפועלות לפי צווי אופנה עכשוויים. לכן, המקום בו תוכלי למצוא שמלות ערב מיוחדות הוא בעיקר בחנויות יד שנייה מובחרות, כמו החנות שלנו. 

אצלנו תוכלי למצוא מבחר משובח של בגדי וינטג' הכולל גם שמלות וינטג' מסוגים שונים שנבחרו בקפידה. מתוך המבחר כל אחת יכולה למצוא שמלות מתאימות שישדרגו לה את ארון הבגדים ויעניקו לה את הערך המוסף שעושה את כל ההבדל. אז אם את רוצה לשדרג את המלתחה שלך עם שמלות וינטג' מיוחדות ויפות, שיעשו לך את ההופעה באירוע הבא, כדאי שיהיו לך כמה מסוגי השמלות הבאים:

שמלות וינטג' צבעוניות


כל שנה אומרים לנו איזה צבע יש ללבוש, ושהצבע הזה יהיה גם ישלוט במדפי החנויות. אבל אם את אחת שלא אוהבת שאומרים לה איזה צבע ללבוש, ואם את מחפשת שמלה עם צבעוניות אחרת, שמלות וינטג' הן ללא ספק מקור מעולה להכנסת צבע שונה למלתחה. לשם כך, בחנות שלנו תיהני ממגוון רחב של פריטים צבעוניים, יפים ומיוחדים שאי אפשר יהיה להתעלם מהם. למשל את יכולה לבחור בשמלת וינטג' בתפירה אישית בצבעוניות מהפנטת, עם שרוולי שלושת רבעי וגזרה ישרה, השמה דגש על קו המותנים, עם שילוב מהמם של הדפסים צבעונים בקו מעוגל וגיאומטרי.

שמלת וינטג' פרחונית 
בדומה לצבעי שמלות, כך בכל שנה הדפסי פרחים זוכים לטיפול משלהם, השונה מהשנה הקודמת ושולט במדפי החנויות. לכן בחירה בשמלת ערב וינטג' פרחונית תבטיח קבלת פריט עם הדפסים מיוחדים שאין לאף אחת. למשל את יכול לבחור בשמלת וינטג’ בתפירה אישית ארוכה וללא שרוולים, צבעונית במיוחד, עם פסים עזים של צבע לאורכה של כחול צהוב ולבן שבתוכם משולבים פרחים מטפים יפיפיים בגדלים שונים. כמו כן למראה קייצי משגע תוכלי לבחור בשמלת וינטג’ פרחונית קצרצרה, מעוצבת בסגנון אוברסייז, עם כתפיות דקיקות בצורת חבל קלוע, ועם צבעוניות מרהיבה.

שמלות וינטג’ קפלים

אם יש סוג של שמלות שיש להן את הלוק הנוסטלגי המבוקש, אלו ללא ספק שמלות ערב עם קפלים. למשל תוכלי למצוא אצלנו שמלת ערב וינטג’ פרחונית מסאטן, מבריקה ומרהיבה ביופייה, עם שילוב ייחודי של צבעים, מעוצבת עם גזרה נמוכה ועם קפלים בחלקה התחתון, הכוללת גם עניבת קשירה וסגירת רוכסן.

שמלה בסגנון אתני

בכדי לזכות במראה מקורי וייחודי כדאי שתהיה לך בארון גם שמלת וינטג’ אחת בסגנון אתני ייחודי. למשל את יכולה לבחור בחליפת שמלה וינטג’ בתפירה אישית, מרהיבה וצבעונית בסגנון אתני בגוונים של צהוב וכאמל, המורכבת משמלה ארוכה ללא שרוולים, שזורה בחרוזים קטנים ועדינים, עם מפתח וי, צעיף וג'קט תואמים. 

שמלה עם חגורת מותניים

למראה הכי נשי שיש כדאי לך גם לבחור בשמלת ערב וינטג' עם חגורת מותניים שתעניק לך לוק מחמיא במיוחד. למשל תוכלי לבחור בשמלת וינטג' ישראלית מחויטת של אופנת הלב, עם שרוולים ארוכים וצבע תכלת מהמם. כמו כן השמלה מעוצבת עם צווארון מאוד גדול, כיסים קדמיים, שרוולים מחודדים בקצותיהם וחגורה רחבה תואמת מעוצבת עם אבזם
כסוף ועגול.

שמלה מפוארת וחגיגית 

להופעה הכי מרשימה שיש, את חייבת גם שתהיה לך שמלת ערב וינטג’ יוקרתית. למשל תוכלי לבחור בשמלת וינטג’ מצרפת בגווני שמנת מעוצבת עם מרקם מעט מחוספס ומעוטרת בחרוזים מוזהבים. עוד אפשרות הינה של שמלת וינטג’ מיני בגוון שמנת מעוטרת לכל אורכה ברקמה מוזהבת ומעוצבת בגזרת איי עם סגירת רוכסן אחורית. כמו כן תמצאי אצלנו גם  שמלת וינטג' לבנה אלגנטית של אופנת צור מיגי, עשויה מבד שיפון נשפך עם מפתח וי ועם צעיף ושרוולי עטלף מעוטרים בעדינות בפייטים.

שמלה מיוחדת משלך 
בשורה התחתונה, מבין כל סוגי שמלות הוינטג’ שיש לנו, את זאת שיודעת איזה שמלת ערב את רוצה, שתוציא את המיוחד בך ושתחמיא למבנה גופך וסגנונך האישי. למשל זו יכולה להיות שמלת מחוך שחורה סופר יוקרתית ואלגנטית, שמלה שחורה עם נקודות לבנות ללא שרוולים ארוכה ונשפכת על הגוף עם חגורה במותניים, שמלה עם שתי שכבות בלבן ושחור, שמלת תחרה שחורה ועוד.
והחלק הכי כיפי פה- שרק לך תהיה אותה!!
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping