דלגי על התוכן

בלוג

מהי הדרך הנכונה והקלה לקניית בגדים יד שנייה אונליין?

בשנים האחרונות יש ביקוש רב לבגדי יד שנייה וינטג' במחוזותינו, כאשר לאחרונה יותר ויותר נשים מגלות את האפשרות של קניית בגדים יד שנייה אונליין.  אם גם את רוצה לקנות בגדים מיד שנייה באינטרנט, באופן נכון וכמה שיותר בקלות, לפניך מספר דגשים בסיסיים בנושא.

למה בכלל לקנות בגדים יד שנייה אונליין?

קודם כל, נשים רבות בארץ ובעולם מעדיפות כיום בגדים יד שנייה וינטג' עקב מספר מניעים. למשל, עקב הרצון לתרום לאיכות הסביבה בעזרת שימוש חוזר בבגדים, המוביל להפחתת תהליכי הייצור בענף הטקסטיל, וכן בשל הרצון למצוא בגדים מיוחדים ויפים, לרבות בגדי וינטג' ובגדי מותגים, שלא ניתן למצור בחנויות רגילות - ולשלם עליהם מחיר הגיוני וסביר.
בתוך כך, רבות בוחרות לקנות בגדים יד שנייה אונליין בגין סיבות מגוונות. בתור התחלה, מכיוון שחנויות יד שנייה טובות לא מוצאים בכל פינה, ועל ידי קניית בגדים כאלו אונליין ניתן לחסוך הרבה מאוד טרחה וזמן. אכן, קניית בגדים יד שנייה אונליין ניתן לבצע מכל מקום כמו בית קפה או מהעבודה, בזמן הפנוי ובשיא הנוחות, פשוט לשוטט ברשת ולבחור פריטים מועדפים. יתרה מכך, מכיוון שמדובר בפריטים בודדים שאין שני להם, עם קולקציות שמתעדכנות כל הזמן, החיפוש אחר בגדים ייחודיים אונליין מקל מאוד על מציאתם.
כמו כן, בקניית בגדים בחנות יד שנייה אונליין, החוסכת בשרשרת האספקה ובצורך בהחזקת חנות פיזית על כל המשמע מכך, ניתן למצוא פריטים עוד יותר זולים מאשר בחנויות יד שניה רגילות. המחירים הנוחים כוללים גם שפע של הנחות ומבצעים לאורך כל השנה.

הכל מתחיל בחנות הנכונה

חשוב להבין כי שוק היד השנייה הינה עולם שלם עם בגדים ברמות שונות של איכות וייחוד. לכן,  בכדי לבצע קנייה מוצלחת של בגדים יד שנייה באינטרנט, צריך בתור התחלה למצוא חנות איכותית. דוגמא מצוינת לחנות שכזו היא חנות האונליין של שני פלצ'י, המציעה מבחר איכותי של בגדי נשים יד שנייה וינטג' בשלל מידות, הנבחרים בקפידה מבחינת מצבם, טיב הגזרה שלהן ורמת גימורם.
 
בנוסף, האתר בנוי באופן ברור וקל לניווט עם קטגוריות ותתי קטגוריות של סוגי ביגוד, כאשר לכל פריט הנמכר בחנות יש דף מיוחד עם תמונות שלו ועם פירוט תכונותיו השונות  -מידות, סוג בד ושם המותג שמאחוריו. כמו כן, לרשות לקוחות האתר עומד צוות החנות הזמין לסייע בבחירת פריטי ביגוד יד שנייה נכונים עבור כל אחת.

איזה פריטים ניתן למצוא בחנויות בגדים יד שנייה אונליין

בחנויות יד שנייה אונליין ניתן למצוא מגוון עשיר של בגדים, מיד שנייה וינטג', ובכדי שלא להתבלבל חשוב שתביני מראש מה את מחפשת. הפריטים יכולים להיות למשל מהסוגים הבאים:
פריטים יקרים- חנות אונליין לבגדים יד שנייה היא מקום מצוין לאיתור פריטים יקרים שבחנות רגילה היו עולים מאות שקלים ויותר, כמו מעיל איכותי או שמלת ערב של מותג ידוע.

פריטים מיוחדים- אם את מחפשת פריטים מיוחדים למלתחה שלך, חנות יד שנייה אונליין היא בוודאי המקום הנכון לחפש. חנות טובה תציע מגוון רחב של פריטי יד שנייה וינטג' של מותגים מוכרים או בתפירה אישית, שאי אפשר למצוא בחנויות בגדים רגילות, עם גזרה, צבעים, הדפסים ובדים מיוחדים שיעניקו לך מראה בלתי נשכח.

ליומיום- ביגוד פשוט ליום יום תוכלי לקנות אונליין במחיר זול ומשתלם, ובכך לזכות בחבילה גדולה של בגדים אופנתיים וטרנדיים שהיו בחנויות בעונה שעברה, כמו חולצות ומכנסיים במחיר אטרקטיבי במיוחד.

פריטים קלאסיים- בחנויות יד שנייה תוכלי גם למצוא במחיר משתלם פריטים קלאסיים שאת חייבת בארון, כמו מעיל עור או ז'קט ג'ינס, שמלת מיני שחורה קטנה ועוד.

במה כדאי להתמקד?

כפי שניתן להבין, בחנויות יד שנייה אונליין ניתן למצוא מבחר עשיר מאוד של פריטי לבוש. כדי שלא תתבלבלי כדאי להתמקד בכאלו שעונים לטעמך וסגנון לבושך, בצבעים ודוגמאות שמחמיאים לך ושאת הולכת עימם. כך למשל, אם את לא אוהבת נקודות לא בטוח שכדאי לך לקנות שמלת וינטג' מנוקדת, מרהיבה ומיוחדת ככול שתהיה.
כמו כן, בכדי לחפש ביעילות הביני מראש אילו פריטי לבוש את צריכה, שחסרים במלתחה שלך, בין אם את מחפשת שמלת ערב לחתונה, חולצות ליומיום, אקססוריז לשיפור ההופעה וכדומה. בנוסף, בחרי בפריט שבאמת תעשי בו שימוש, וזכרי שכמה שבגד יכול להיראות מרהיב בתמונה, השאלה החשובה היא אם באמת תמצאי את עצמך הולכת עימו.
למרות, ואולי בגלל שמדובר בחנויות עם מחירים זולים, הגדירי מראש מסגרת תקציב לקנייה זו כדי שבסופו של דבר תמצאי את עצמך עם סל קניות שלא חורג מהיכולות שלך.

למה לשים לב?

בבחירת בגדים אונליין יש מספר פרמטרים שחשוב להתמקד בהם. קודם כל, כדאי לבחור בבגדים במידה מדויקת עבורך. לשם כך מומלץ לבדוק את המידה עכשווית שלך בעזרת סרט מדידה, ובדיקת התוצאות המתקבלות אל מול טבלאות המידות המופיעות באתרי הבגדים השונים. 
כמו כן, אם את מוצאת בגד מיוחד שחיפשת הרבה מאוד זמן, והוא במידה גדולה משלך, יכול להיות ששווה לקנות אותו ולהשקיע בהצרתו אצל תופרת. בנוסף, שימי לב לסוג הבד ממנו עשוי פריט הלבוש, שהינו סוג בד שאת אוהבת, שהינו נעים למגע, ושיעניק לך את המראה שאת מחפשת, בין אם מדובר בבגד כותנה קליל, משי קריר, פשתן עבה ומחויט, לייקרה נצמד וכן הלאה.
בנוסף חשוב לבחור בחנות בגדי יד שנייה אמינה, שמוכרת לך בגדים באיכות גבוהה ללא פגמים, ושאם יש בהם פגם הדבר מצוין במידע אודות הבגד. כמובן שאם מדובר בבגד שאת מאוד רוצה ורק בפגם קטן במיוחד או פגם שניתן לתקן, ייתכן שבכל זאת כדאי לך לקנות את הפריט המבוקש. ולבסוף, בחרי חנות אונליין המאפשרת במידת הצורך להחזיר את הפריט ולקבל עבורו החזר כספי או זיכוי לקנייה של בגד אחר במקומו.

ביצוע נכון של מדידת היקפי גוף

כאמור, בכדי לקנות בגד יד שנייה במידה הנכונה חשוב לבצע מדידה עדכנית של היקפי הגוף שלך. מדידות כאלו יש לבצע עם סרט מדידה שאינו יותר מידי מתוח, מכיוון שמדידה צמודה גם תגרום לבחירה בבגד מאוד צמוד. את מדידת היקף החזה ניתן לבצעה עם חזייה שאינה מרופדת, שסביר להניח שעימה תלכי עם הבגד. לעומת זאת, במדידת היקף המותניים חשוב לזכור כי המיקום של קו המותניים משתנה מאישה אחת לרעותה. בכדי למצוא את מיקום קו המותניים שלך אפשר לרכון מעט קדימה ולבדוק את מיקומו של הקפל במותניים, ושם לבצע את המדידה.
מעבר לכך, יש לבצע מדידה של היקף הירכיים באזור הכי מלא שבין הטבור לחלקה התחתון של המפשעה, כאשר את המדידה עצמה יש לבצע עם רגליים צמודות. בנוסף, עבור קניית שמלה או מכנסיים יש לבצע מדידה של אורך הרגל המתחילה מהמפשעה עד לכף הרגל, ויש לבצעה עם רגליים פשוקות בקו של המותניים.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping