דלגי על התוכן

בלוג

ג'קטים לנשים - הטרנדים החמים לסתיו

סתיו 2022 כבר כאן ועימו מגיעים שלל ז'קטים שאתן יכולות ללבוש. אז קבלו מצעד של טרנדים חמים לסתיו הקרוב עם סוגים שונים של ז'קטים שיעשו לכן את ההופעה ויחממו את הגוף.

למה בכלל ללכת עם ג'קט?

שלא כמו במדינות אחרות, בישראל ג'קטים לא היו בעבר פריט נפוץ במיוחד (חוץ מג'קט ג'ינס), למרות שיש לנו סתיו וחורף מושלמים ברמת קרירות שלא מחייבת מעיל. בעבר, מי שהיה לה קר בחרה לרוב ללכת עם סווטשירט. אבל למרבה המזל, החופשות שבילינו באירופה והעלייה במודעות לאופנה, גם גרמה לרבות מאתנו להבין את היתרונות האסטטיים שיש לג'קט בתור פריט עליון מחמם ומעוצב, שיכול ללכת עם כל הופעה ושניתן ללבוש אותו לכל אירוע ולכל שעה ביום, בין אם לעבודה, לבית קפה או לאירוע נוצץ.

למעשה, יש בשוק הרבה מאוד סוגים של ג'קטים יד שנייה ארוכים וקצרים, עבים ודקיקים, אלגנטיים וספורטיביים, מעור, בד או ג'ינס, כפריט בפני עצמו או כחלק מחליפה, ועוד. העיצובים שלהם משתנים מידי שנה בהתאם למגמות אופנה עדכניות, והם הולכים גם עם מראה שכבות אופנתי.

מבקשות לקנות ג'קט אופנתי לנשים לסתיו הקרוב? לפניכן מיטב הלהיטים החמים לסתיו 2022.

ג'קט עור לכל שעה ביום

אם יש ג'קט שאתן חייבות בארון בסתיו הקרוב, שישרת אתכן גם בעונות הבאות, זהו ללא ספק ג'קט עור. הוא ייראה נהדר ויוסיף לכן שיק ויוקרה, בין אם תלבשו אותו מעל כול הופעה ליומיום או לאירועים מיוחדים, מעל ג'ינס וטי שרט או מעל לשמלת ערב. כמו כן, בסתיו הנוכחי יבלוט מראה של עור על עור, עם ג'קט עור כהה עד הברכיים ומטה שמתחתיו תלבשו מכנסים וחולצה מעור לצד מגפי עור ארוכות. בנוסף ניתן לבחור בג'קטים מעור בשלל צבעים נועזים כמו צהוב או ורוד, וכן בג'קטים מעור עם חזות רוקיסטית קשוחה.

הצבעים שיעשו את הג'קט

לצד גוונים קלאסיים של אפור ושחור, הצבעים הכי טרנדיים לג'קטים בסתיו הקרוב יהיו גוונים של ורוד, בורדו, ירוק בקבוק, כחול נייבי, כסף, ברונזה, סגול וכאמל. למשל תוכלו ללכת עם ג'קט ורוד בגוון שמח ואופטימי או לבחור בגוון עם יותר שיק של ג'קט בצבע כאמל, שיכול להשתלב נהדר עם צבע הנעליים או התיק שלכן. מעבר לכך, בסתיו הקרוב ג'קטים יכולים להיות בשלל הדפסים בצבעוניות נועזת ומפתיעה, ותמצאו גם הרבה מאוד ג'קטים עם הדפסים של חיות מכל סוג כמו נמר, זברה, טיגריס מפוספס ועוד.

ג'קט כחלק מחליפה

בסתיו הקרוב נשים הולכות ללבוש חליפות מלאות, עם ג'קט ומכנס תואמים, ומבחר עשיר של חליפות בצבעי עזים. למשל חליפות אלגנטיות, ספורטיביות, חושניות, רכות, מחויטות וכדומה. עם החליפות ניתן ללכת לעבודה או לבילוי, ואפשר כמובן גם ללבוש אותן כפריטים העומדים בפני עצמם.

ג'קטים ספורטיביים

למי מכן שלא מוכנה לוותר על המראה של הסווטשרט, בסתיו הזה תמצאו הרבה מאוד ג'קטים עם לוק ספורטיבי משודרג. אלו ג'קטים מעוצבים בהשראת וינטג' עם מראה ספורטיבי בסגנון של ענפי ספורט שונים כמו טניס, באולינג, כדורסל, בייסבול וכדומה. המראה הזה יכול ללכת נהדר עם מכנס ג'ינס או מעל לשמלה צמודה עם לוק קליל, צעיר ומרענן.

לוק רטרו עתידני

כן, יש דבר כזה. אם תיקחו את אופנת שנות התשעים ותעצימו עוד יותר את המראה שלה, שהינו מוגזם מלכתחילה, תקבלו אופנת רטרו עתידנית. מדובר בג'קטים קצרים צווארון מיוחד, הדפסים גיאומטריים שונים, בדים סינטטיים וכתפיים רחבות, מראה שמתאים למי שרוצה להגיע לאירוע אופנתי עם לוק שבלתי אפשרי להתעלם ממנו.

לנצוץ למרחקים

ואם מדברים על מוגזם, חייבים גם להזכיר את האפשרות של ג'קט פייטים נוצץ במיוחד. המראה הזה מוצע בשלל עיצובים, למשל כג'קט פייטים שחור ואלגנטי שייראה נהדר עם שמלה שחורה מתחתיו, או ג'קט במבע נועז כמו סגול או ורוד שיהיה מושלם במסיבת הריקודים הבאה שאליה אתן הולכות.

המשבצת הנכונה

אם יש עיצוב לג'קטים שתמיד חוזר, אלו הן המשבצות האלגנטיות. בסתיו הנוכחי משבצות חוזרות להיות באופנה, ובגדול, עם מגוון סוגי משבצות מכל סוג, קטנים וגדולים, בשחור לבן וצבעים אחרים, במראה סימטרי או א-סימטרי ועוד. גם הבחירה בג'קט משבצות תעניק לכן פריט אלגנטי שניתן ללכת עימו בכל שעה ביום, מג'קט לעבודה ועד ג'קט לאירוע ערב מעונב.

פריטים שתמיד יישארו באופנה

מלבד ג'קט עור ומשבצות יש עוד ג'קטים שתמיד יהיו באופנה, ובראשם כמובן ג'קט ג'ינס שמספק מענה למראה קג'ואל קליל ונוח, ויכול להיות מכל סוג של ג'ינס בכל גזרה ואורך. כמו כן, לג'קטים מחויטים יש מראה על זמני שתמיד יישאר באופנה, וגם לג'קטים לבנים כל הזמן יש מקום של כבוד.

ג'קטים בסגנון וינטג'

כחלק ממגמת אופנה איטית הממשיכה לגדול בארץ ובעולם, גדל השנה גם הביקוש לג'קטים וינטג' מקוריים בסגנונות של עשורים עברו, עם דגמים ששוב הפכו להיות הכי אופנתיים. את הג'קטים האלו תוכלו למצוא בחנויות יד שניה אונליין מובחרות, ואתן חייבות שיהיה לכן לפחות פריט אחד מהם אם לא שניים.

למשל בחנות אונליין המומלצת של שני פלצ'י תוכלו למצוא נכון למועד כתיבת המאמר הזה את הג'קטים וינטג' ויד שניה הבאים:

  • ג'קט משבצות ספורטיבי מבית מנגו בסגנון אוברסייז, הכי אופנתי שאפשר לבקש, עם משבצות בשחור ולבן ועם לוק ספורטיבי. הג'קט עשוי מאה אחוז כותנה, מעוצב עם רוכסן וסגירה של גומי במותניים, ומהווה פריט נוח ומחמם שיספק מענה מושלם לימי הסתיו והחורף הקרים.
  • ג'קט וינטג' מחויט וקלאסי של המותג PAMELLA בגוון בורדו סגול, מעוצב עם כיסים מקדימה, עם עיטור של פס בכיסים ובצווארון.
  • ג'קט עליונית אלגנטי בגוונים של אפור כהה ושחור של המעצב רונן חן. זהו ג'קט דקיק שיש לו גזרה נשפכת, מעולה כשכבה עליונה לשמלת ערב.
  • ג'קט וינטג אדום מבית TRIP מצמר, בעל מראה איכותי וקלאסי הכולל סגירת כפתור מקדימה, עם בטנה נעימה.
  • ג'קט דקיק ושימושי במיוחד מבית אייץ' אנד אם, בגוונים של שחור ולבן שמנת, עם סגירה של כפתור וגזרה מחייטת ישרה, צווארון קלאסי ומראה אוברסייז קליל.
  • ג'קט ג'ינס עם מראה משופשף של המותג FOREVER YOUNG שלא תפסיקו לחרוש אותו בעונת הסתיו הקרובה.
  • חליפה חורפית משובצת בשחור ולבן מבית FIFTH AVENUE, מחמיאה ואופנתית, הכוללת ג'קט קצר בגזרה פתוחה וחצאית מיני שנסגרת בצד עם רוכסן.
  • ג'קט וינטג' מאיטליה עשוי מצמר, בעיצוב שיק אלגנט, עם גוון אפור ופס גימור בצבע שחור. כמו כן לג'קט איכותי זה יש סגירת כפתורים, גזרה שמדגישה את המותניים, כריות בכתפיים ובטנה נעימה ומבריקה.
  • חליפה מבד דמוי עור אלגנטית בצבע אפור כהה של EVERIS, הכוללת ג'קט עם צווארון מתקפל וסגירת רוכסן קדמית וחצאית עם גזרה גבוהה וסגירה אחורית של רוכסן.
  • ג'קט וינטג' קצר בגזרת בולרו בגוון חרדל עם גזרת של מעטפת, שיש לו מקדימה סגירה כפולה, עם כפתורים יפים בצבע חום ומעוצב עם כיסים מקדימה.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping