דלגי על התוכן

בלוג

שמלות ערב וינטג' לכל אירוע - הלוק הנכון בשבילך

שמלות ערב וינטג' לכל אירוע - הלוק הנכון בשבילך

החזרה לשגרה אחרי תקופת הקורונה, החזירה אותנו לחיים שופעי אירועים שעבור כל אחד מהם יש צורך לבחור בשמלת ערב מתאימה, מיוחדת ויפה. בחנות שלנו מוצע מענה נהדר עם מבחר מרהיב וייחודי של שמלות ערב וינטג' לצד שמלות ערב יד שנייה. מהמבחר כל אחת יכולה למצוא שמלת ערב מתאימה ולהזמינה און ליין עבור מחיר משתלם, לכל כתובת מבוקשת. ואם את לא בטוחה איזה שמלת ערב וינטג' לבחור לאירוע הבא שלך, המאמר הזה בהחלט יכול לעזור לך.

שמלות ערב וינטג'- לכל אירוע תתאים שמלה אחרת

חשוב להבין כי אירועים אינם מצע אחיד. לכל אירוע יש אופי משלו וכך שמלת ערב וינטג' שתתאים לו. למשל, לאירוע משפחתי אינטימי תרצי לבוא עם שמלת ערב בעלת חזות סולידית, שמתאימה לאופן בו מתלבשים במשפחה שלך, בין אם במראה שחור אלגנטי, צבעוני וכפרי, לבן וחגיגי, וכדומה. ואם כבר מדברים על לבן, בדרך כלל לחגים שמלת ערב לבנה תעשה את העבודה ותתאים לארוחת החג.מצד שני, לאירועים מפוארים וגדולים, כמו חתונת פאר, תתאים שמלת ערב יוקרתית, מפוארת ונוצצת. ואם מדובר באירוע עסקי לרוב תתאים עבורו שמלת ערב מחויטת ואלגנטית, בעלת לוק קלאסי.

מעבר לכך, בבחירת שמלת ערב לאירועים יש לקחת בחשבון את מקום האירוע, השעה שהוא מתקיים ביום ועונת השנה. למשל, יש הבדל בין שמלה שתבחרי לאירוע בגן אירועים או בחוץ - בים או בבריכה, שמלה לאולם אירועים, בית או מלון יוקרתי. כמו כן יש הבדל בין שמלה לאירוע ביום או בערב ועבור אירוע בעונה הקרה או החמה.

שמלת ערב יד שנייה שמתאימה לך

נכון שלכל אירוע יש אופי משלו וצריך לבחור עבורו שמלה מתאימה, אבל חשוב שתבחרי גם בלוק שנכון לך, שמתאים לאישיות שלך ומחמיא למבנה גופך, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • לחתונה אביבית תוכלי לבחור בשמלת וינטג' מיוחדת, צבעונית וארוכה בגווני דבש, מעוצבת בסגנון אתני, המשלבת לכל אורכה חרוזים עדינים ושיש לה מפתח וי מחמיא. השמלה מגיעה עם ז'קט תואם ועם כריות בכתפיים.
  • לעומת זאת, תוכלי להשאיר את החלק הקדמי סגור עם קו נקי שיאריך את גזרתך. למשל תוכלי לבחור לפתיחת תערוכה בערב קיצי בשמלת וינטג' קצרה וייחודית מבד ג'ינס, סגורה בחזית עם רוכסן צהוב ומעוצבת ברקמה צבעונית לכל אורכה.
  • שמלת ערב עם הדפסים, א-סימטרית או כזאת שיש לה כיווצים באזור הבטן, יכולה להתאים למגוון אירועים. למשל לאירוע נוצץ ויוקרתי תוכלי ללבוש שמלת ערב וינטג' שחורה מבריקה ואלגנטית, עם חצאית מקסי רחבה, שרוולים תפוחים וקצרים וקשירת גב אחורית, ומחוך משובץ בחרוזים שופע כיווצים.
  • שמלת ערב שמושכת את העיניים למעלה יוצרת לוק מאוזן, כמו שמלה בגזרת איי, שמלה עם מותן גבוהה או שמלת כתפיות. למשל, לחגיגת בר מצווה תוכלי לבחור שמלת וינטג' בצבע תכלת עם גזרה גבוהה המודגשת בעזרת חגורה תואמת בעלת אבזם כסוף, לצד צווארון גדול, כיסים מעוצבים וסגירת רוכסן.
  • אם את מעוניינת למשוך את תשומת הלב למטה, שמלת ערב בגזרת פעמון, שמלה שיש לה מחשוף וי או שמלת קולר יכולות להתאים. למשל לאירוע שיקי תוכלי להגיע עם שמלת ערב רטרו קצרה עם צווארון וי בצבע ורוד מבריק, שמעליה יש בד רשת שחור משובץ בפייטים בצורה של פרחים.
מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping