דלגי על התוכן

בלוג

אילו סוגי שמלות וינטג' מומלצות לחורף?

עם בוא העונה הקרה, בחנות בגדי וינטג' אונליין שלנו תיהני ממבחר עשיר, איכותי ומרהיב של שמלות וינטג' לחורף המתאימות למגוון צרכים - שמלות ליום יום, שמלות ערב קלאסיות ועוד. אם את מתלבטת באילו שמלות יד שניה ווינטג' לבחור לחורף? אנו נשמח לעזור לך בהתאם לסגנון לבושך, הצרכים שלך ומבנה גופך. כמו כן, לפנייך מידע נוסף בנושא.

שמלות וינטג' הן ללא ספק פריט שכל אחת חייבת בארון שלה, וסביר להניח שגם אם אינך מודעת לכך יש לך לפחות שמלה מעוצבת אחת בסגנון וינטג'. מדובר בשמלות מעוצבות בסגנון של פעם, שיש להם קסם מיוחד בהשראת עשורים שחלפו וסטייל שופע נוסטלגיה וחן. עם השמלות האלו את יכולה ללכת בימים שאת רוצה להרגיש מיוחדת, ובעיקר הן מעולות בתור שמלות ערב אקסקלוסיביות שאין שניה להן. כמו כן שמלות אלו מתאימות לכל עונות השנה לרבות כשמלות לעונת החורף.

נכון שמידי פעם רשתות האופנה יוצאות עם ליין בסגנון של פעם, רק עם ניחוח של ייצור המוני ומחיר מרקיע שחקים. אז למי שרוצה לזכות בשמלת וינטג' אותנטית כדאי לחפש בחנות יד שניה שלנו פריטי וינטג' אורגינליים, שבאמת מציגים את אופנת העבר, עם לוק המייחד את אותה תקופה ושמלה איכותית ומרשימה שאין לאף אחת אחרת. כמו כן, שמלות יד שניה מוצעות במחירים כל כך משתלמים שבהחלט תוכלי להרשות לעצמך יותר משמלה אחת לחורף.

בחנות שלנו תוכלי למצוא גם שמלות יד שנייה וגם שמלות וינטג'. ההבדל העיקרי בין שמלות אלו הוא מועד ייצורן, כאשר שמלות יד שנייה נוצרו בעשור האחרון ושמלות וינטג' הינן תוצרת של עשורים יותר קודמים. כמו כן ישנן מספר אינדיקציות שיאפשרו לך להבדיל בין פריט יד שנייה לוינטג', בדגש מיוחד על כל מה שקשור לתוויות. 

בתור התחלה בבגדי וינטג' התווית של הבגד תיראה ישנה. כמו כן, אם אין על הבגד תווית סביר להניח שמדובר בפריט קוסטם מייד, שנתפר ביד בהתאמה אישית. בנוסף, בבגדים מלפני שנות השבעים התווית לא מפרטת לגבי דרכי כיבוס וניקוי, בעוד שבגדים מבדים סינטטיים הופיעו רק משנות השישים ואילך.

מעבר לכך יש חשיבות רבה לאמינות החנות ממנה את קונה, בדומה לחנות שלנו, שיש לה את הידע המקצועי להבדיל בין שמלות יד שנייה ווינטג' ויש לה את היושרה המקצועית לספר ללקוחות שלה מה הן קונות - יד שנייה או וינטג'. יחד עם זאת חשוב לציין כי לא אחת ניתן למצוא גם פריטי יד שנייה שנוצרו בעשור האחרון ,לרבות שמלות ערב יד שנייה איכותיות ומיוחדות, לא פחות מפריטי וינטג' שונים.

נתחיל בכמה עצות בסיסיות

באתר שלנו תיהני ממבחר שמלות יד שנייה ווינטג' המתאימות לכל עונות השנה ולכל אירוע, לרבות שמלות לחורף, כולל גם שמלות ערב יד שנייה. אז כדי למצוא שמלה שמתאימה לך לעונה הקרה יש מספר שיקולים בסיסיים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

• הביני למה השמלה נדרשת והיכן את הולכת להסתובב עימה. כך למשל, שמלה שתלכי עימה בחוץ נדרשת להיות עם שרוול אורך וחמה, בעוד ששמלה למקומות סגורים, בעיקר אם מדובר בשמלת ערב, יכולה להיות קצרה ומבד יותר דק.

• עדיף שבדי שמלות לעונת החורף יהיו עשויים מבדים חמים עם אריגה צפופה, כמו צמר או כותנה, בדי משי, פשתן, קטיפה וסאטן. כמו כן התאמת השמלה לחורף ניכרת בעובי של הבד וכמובן ככל שהוא יותר עבה כך הוא גם יותר מחמם.

• בבחירת שמלת וינטג' לחורף יש להתאימה לכלל ההופעה, לרבות נעלים או מגפים, מקטורן, גרביונים וכדומה.

• חשוב לבחור בשמלות שמתאימות למידה שלך, אם כי לחורף ניתן גם לבחור בשמלות במידות מעט יותר גדולות וכך לשחק גם עם אופן לבושן, למשל ללכת עימן עם חגורה או ללבוש מתחתו מכנס טייץ.

• חפשי שמלות שמתאימות לאישיות ולסגנון לבוש שלך, בין אן מדובר במראה קלאסי, אלגנטי, סולידי, נועז, נשי וסקסי, צעיר וצבעוני, עדין או דרמטי וכדומה.

• בחרי בשמלה המחמיאה למבנה גופך, בין אם את דקיקה או מלאה, נמוכה או גבוהה, עם חזה קטן או גדול, מותניים צרות, בטן בולטת וכדומה.

• בחרי שמלות שיהיה לך נוח ללבוש. כך למשל, הביני אם נוח לך ללכת עם שמלה קצרה או ארוכה, שמלה עם שרוולים צמודים או תפוחים, שמלה עם צווארון גולף או צווארון וי, שמלה צמודה או רופפת וכדומה.

אחרי שהבנת את העקרונות הבסיסיים לבחירת שמלת יד שנייה לחורף, אפשר להיות יותר ספציפיים ולעבור לבחירה של שמלות ערב יד שנייה לחורף:

• שבי עם עצמך והביני אך תרצי להיראות באירוע החורפי שעבורו את בוחרת שמלה יד שנייה או וינטג', איזה אווירה את רוצה ליצור ומה המסר שאת רוצה להעביר. המסר יכול למשל להיות של יוקרה, אינדיבידואליות, אלגנטיות, שיקיות, עוצמה, רכות, נשיות ועוד.

• לעומת עונת הקיץ, בדרך כלל לאירוע חורפי מומלץ לבחור בשמלת ערב בצבעים כהים או ניטראליים וסולידיים, היכולים להופיע בשמלה חלקה או עם דוגמאות והדפסים. הצבעים יכולים להיות עם גוון שהוא פחות נוטה לכיוון הנועז ויותר הולך לצד העמוק, למשל לחורף תתאים שמלה בגווני שחור, לבן או אפור, צבע בורדו או אדום עמוק, כחול כהה, ורוד אפור או ירוק בקבוק.

• יתכן ותרצי ליד שמלת הערב גם לבחור מהאתר שלנו עליוניות, מעיל או ג'קט מתאימים, שיעניקו לך הופעה מושלמת.

• אם את מחפשת שמלת ערב לחורף נשית ואלגנטית תוכלי לבחור בשמלת מחוך עם חצאית מתרחבת בעלת מראה קליל.

• למי שרוצה להראות נשית ומסתורית כדאי לבוחר שמלה כהה עם גזרה צמודה ומפוסלת, שיכולה להיות גם מבד נוצץ, ועימה יש ללכת עם נעלים גבוהות דקות עקב, ולהוסיף תכשיט בעל נוכחות.

• מראה נהדר נוסף לעונת החורף יכול להתבסס על שכבות שקופות, עם שמלות ועליוניות חצי שקופות המשלבות טול, תחרות או רקמה.

• בייחוד בחורף מחשופים צרכים להיות במידה הנכונה ועדיף עם חשיפה של אזור אחד בלבד, בין אם מדובר במחשוף וי, חצאית עם שסע עמוק, כתפיים או גב חשוף וכדומה.

לקישור לשמלה שבתמונה לחץ כאן

מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping