דלגי על התוכן

בלוג

איך לבחור חולצת וינטג' מדליקה?

רוצות לדפוק הופעה עם חולצת וינטג' מיוחדת? בחנות יד שנייה אונליין שלנו תיהנו ממבחר עשיר, איכותי וייחודי של חולצות וינטג' בשלל גזרות, עיצובים, מידות, דוגמאות, בדים וצבעים. מבקשות לקנות חולצת וינטג' מדליקה ולא יודעות איזו חולצה לבחור? אתן מוזמנות ליצור עמנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי. כמו כן לפניכן מספר דגשים שיעזרו בבחירת סוגי חולצות וינטג' בהתאם ללוק שאתן מבקשות.

 

למה כדאי לבחור בחולצת וינטג' מדליקה?

חולצת וינטג' מדליקה, ייחודית ויפה, יכולה להיות בדיוק הפריט שחסר להשלמת ההופעה שלכן, עם מראה ייחודי שאין לאף אחת אחרת. חולצות אלו, כמו גם משקפי שמש מעוצבות-  יכולות להיות בסגנונות שונים וניתן לשלבן עם סוגים שונים של הופעות. למשל חולצת וינטג' יכולה לשדרג לוק של ג'ינס צמוד ונעלי עקב, כמו כן היא תיראה נהדר עם חצאית מקסי או מיני, עם חולצה בתוך הבגד או מחוצה לו שהולכת עם או בלי חגורה, ובנוסף ניתן ללכת עם חולצות וינטג' כשהן פתוחות מעל לשמלת קיצית, מעל לטופ קצר או מתחת לז'קט אופנתי.מכאן יוצא שכל אחת חייבת לפחות חולצה וינטג' מדליקה אחת, אם לא שתיים או שלוש.

 

 איך בוחרים חולצת וינטג'?

 בבחירת חולצות וינטג' מדליקה שתתאים לכם יש מספר שיקולים שכדאי להתחשב בהם:

 

  • לפני הכל הבינו איזה מראה אתן רוצות ליצור עם חולצת הוינטג', בין אם ייחודי, דרמטי, מפואר, נועז, צבעוני, מעודן, סקסי, נשי, רטרו, ועוד.
  • בחרו בחולצה בהתאם לפריטים נוספים שאתן חושבות ללכת עימם, בין אם מדובר במכנס, או חצאית, וסט או ג'קט.
  • בחירת חולצה מדליקה נדרשת גם להתאים לאירוע אליו מתכננים ללכת עימה, בין אם לאירוע קיצי או חורפי, ביום או בלילה, במקום סגור או פתוח, וכן אם מדובר באירוע קלאסי, אופנתי, משפחתי, יוקרתי וכו'.
  • חשוב לבחור בחולצה שמתאימה למידות שלכן, כך שלא תבחרו בפריט שבסיכומו של דבר יהיה קטן או גדול עליכן.
  • בחרו בחולצה בצבעים שאתן אוהבות, שמחמיאים לגוון העור שלכן, ושמשתלבים עם גווני פריטים אחרים שתלבשו.
  • ללוק מדליק במיוחד כדאי שתחשבו מחוץ לקופסא עם מראה ייחודי, שמעז לעשות חיבורים לא מקובלים בין פריטים.
  • הייחוד של חולצת וינטג' יכול להתבטא בגזרה שלה, בצבעים או הדפסים, בסוג הבד, סוג כפתורים, צורת שרוולים או צווארון, וכן בתוספות שונות כמו תחרות, פייטים ועוד.

 

 סוגים שונים של חולצות וינטג' לבחירה:

 

באתר שלנו תיהנו ממבחר עשיר, איכותי וייחודי של חולצות וינטג' מדליקות לבחירה, שמתעדכן כל הזמן. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו את דגמי החולצות הבאות:

 

  • מראה מפואר שופע יוקרה - מי שמבקשת ליהנות מלוק מפואר שופע הדר ויוקרה, תוכל לבחור בחולצת וינטג' לבנה עם כפתורים, העשויה מבד מבריק ומעוצבת עם כפתורים מוזהבים משובצים בפנינים, וכן עם צווארון תחרה מרהיב ועם מפתח בצידי החולצה.
  • חולצה חלקה בגוונים שונים- חולצות וינטג' מכופתרות בצבעים שונים יכולות להעניק להופעה שלכן את נגיעת הצבע שחסרה לה. למשל תוכלו למצוא אצלנו חולצת וינטג' כפתורים אדומה מבד ייחודי, או חולצת וינטג' מכופתרת בצבע קרם עם כיווצים בכתפיים וצווארון מעוגל.
  • חולצות מכופתרות לבנות- אם יש חולצה שכל אחת חייבת בארון שלה זוהי חולצה לבנה מכופתרת עם טאץ' ייחודי. למשל תוכלו לבחור בחולצת וינטג' מכופתרת ולבנה עשויה מבד נשפך קליל, דק ונעים, מעוצבת עם כריות וקפלים בכתפיים, וכוללת כפתורים מעוצבים מבד. כמו כן לחולצה צווארון ייחודי והיא משולבת עם פנינים ועם רקמה מדויקת ועדינה בעבודת יד של פרחים.
  • חולצות עדינות עם רקמה- מי שמבקשת לזכות במראה נשי, רומנטי ושופע נוסטלגיה יכולה לבחור בחולצת כפתורים ייחודית בגוון של שמנת לימון, המשלבת רקמה מרהיבה באזור הצווארון ומעוצבת עם כריות קטנות בכתפיים.
  • חולצות רומנטיות- ללוק רומנטי עם מגע של קסם ותמימות תוכלו לבחור בחולצת וינטג' כפתורים לבנה של מרקס אנד ספנסר, עם נקודת צבעוניות ועם כפתורים נסתרים מלבד כפתור פנינה עליון, וכן עם כריות כתפיים עדינות.
  • חולצות מיוחדות של מעצבי על- לחולצה מיוחדת של מעצב על נודע יש איכות וקסם משלה. למשל תוכלו למצוא אצלנו חולצת כפתורים וינטג' של מעצב העל בוב מאקי. מדובר בחולצה מרהיבה עם רקע שחור שעליו הדפס של פרחים בגווני כחול וטורקיז, הכוללת גם שיבוצים עדינים של פייטים.
  • שרוולים מיוחדים- מראה מיוחד של חולצה יכול להתקבל גם בזכות השרוולים שלה. למשל תוכלו לבחור בחולצת וינטג' מכופתרת בתפירה אישית, מבד רשת מאוד צפוף ונשפך, בגווני כחול ואפור, שיש לה שרוולים נשפכים בלוק עטלפי מלא בנוכחות.
  • חולצות צבעוניות- ללוק שופע בצבעים שבולט מרחוק, תוכלו לבחור בחולצת וינטג' קצרה עם כפתורים, מרהיבה ביופייה ומלאה בצבע, עם רקע שחור והדפסי פרחים בשלל צבעים, עשויה מבד נעים ונשפך ומעוצבת עם עיצוב מיוחד בכתפיים ועם שרוולים קצרים. כמו כן תוכלו לבחור בחולצת כפתורים וינטג' מבד מעט מבריק, מעוצבת עם פסים צבעוניים בגווני לבן, ורוד וכתום.

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping