דלגי על התוכן

בלוג

אופנת בגדי וינטג' שופעת בסטייל

יש לך טעם איכותי וייחודי משלך? כדאי לך לחפש פריטי וינטג' המוצעים בחנויות יד שנייה מובחרות. בחנויות אלו תוכלי למצוא פריטים יפים ואיכותיים מעשורים קודמים, שיעניקו לך לוק ייחודי שאין לאף אחרת.

מה זה בכלל בגדי וינטג'?

בשונה מבגד יד שנייה רגיל, היכול להיות מעונה שעברה, בגדי וינטג' מתייחסים לפריטים הרבה יותר ישנים ונדירים בני עשור ומעלה. מצד שני, בגדים בני יותר ממאה שנה כבר נחשבים לבגדים עתיקים. כמו כן, המונח בגדי רטרו מתייחס לבגדים חדשים או יד שנייה שעוצבו בהשראת עשורים קודמים. שלא כמו הבגדים הזולים של ימינו, תחת הכותרת וינטג' אמורים להופיע בגדים יותר איכותיים מבדים משובחים, עם גזרות מחויטות, היכולים גם להיות הוט קוטור, לרבות פריטים שנתפרו אצל חייט בהתאמה אישית מלאה לפי הזמנה. כמו כן בגדים אלו יכולים לשאת תוויות עם שם המותג, הרכבי בד ומידות אמריקאיות או אירופאיות. יחד עם זאת, לא אחת מידות ישנות כאלו אינן רלוונטיות לסקאלה של ימינו.

יש לדעת כי בהתאם לצווי האופנה, מכל עשור שחלף מוצעת אופנת וינטג' שונה:

• תחילת שנות האלפיים-  בעשור של כפר גלובלי הנטייה הייתה לערבב מגמות אופנה מעשורים קודמים בשילוב של פריטים אתניים.
• שנות התשעים- אופנה בתקופה זו אופיינה בגישת לבוש בסיסית, בדגש על מכנסי ג'ינס וחולצות טריקו, נעלי טרקטור, עם הרבה חולצות בטן, מכנסי קפרי ופריטי פונצ'ו שהגיעו יחד עם מטיילים מארצות דרום אמריקה.
• שנות השמונים- ביגוד בעשור זה חגג את עולם הצבע והבגדים הסינטטיים ללא הכרה, לצד כתפיים מרופדות ולוק של כוכבי פופ, שפע בגדי גוף מבריקים, מכנסים קצרצרים וחליפות טרנינג.  
• שנות השבעים- ימי הדיסקו הזוהרים שפעו במכנסי ג'ינס, מכנסי פדלופונים, פריטי קורדרוי, שמלות מיני, שמלות מעטפת מג'רזי, נעלי פלטפורמה והרבה מאוד נצנצים.
• שנות השישים- העשור של ילדי הפרחים היה הכי היפי שאפשר, עם הרבה ביגוד פרחוני שופע בפרנזים, לצד שמלות וחצאיות מיני קצרצרות, שמלות בגזרת A, הדפסים פסיכודליים ונעלי פלטפורמה.
• שנות החמישים- עשור שחגג את גוף האישה והדגיש את חמוקיו, עם ביגוד שהדגיש מותניים צרות בעזרת שמלות אמפיר, נעלי עקב דקות, גרביונים ללא תפר, חצאיות מלאות ושילוב של הרבה מאד צבעים.
• שנות הארבעים- ימי מלחמת העולם השנייה ניכרו בעשור מאוד פרקטי, סטייל דלתא, עם צבעים בסיסיים והרבה מאוד כיסים, זאת לצד נעלים עם עקב ווג', חליפות שני חלקים וחצאיות באורך ברך.
• שנות השלושים- עשור שופע שיק, אלגנטי במיוחד, עם לוק נשי ונקי של שמלות מקסי צרות ומחמיאות, וז'קטים קצרים.
• שנות העשרים- עשור שמח וסוער במיוחד שנע לצלילי הג'אז, עם ביגוד שופע בשכבות, שמלות ג'רזי והרבה משי, נצנצים וחרוזים לצד שרשראות פנינים ארוכות וסרטי ראש.

בגדי וינטג' מתאימים לכל מי שמבינה באיכות ורוצה להיראות מיוחדת. כלומר, נשים המבקשות להיראות במיטבן עם פרטי ביגוד נדירים ואיכותיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, המעניקים מראה מתוחכם עם לוק אורגינלי שלא דומה למקור אלא הינו המקור עצמו. פריטי ביגוד וינטג' ניתן למצוא בחנויות מובחרות בדומה לשלנו, ממקור המבין בבגדים ויודע להבדיל בין ביגוד יד שנייה רגיל ופריטי וינטג', ויודע להעריך אותם. 

בחנות שלנו תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של פריטי וינטג' במצב מעולה, שנבחרו בקפידה ולאחר מכן ניקינו אותם ובמידת הצורך תיקנו. בין היתר תמצאי באתר שלנו את הפריטים הבאים:

• אפודה שיקית עדינה במיוחד בגוון טורקיז, עם צווארון וי עמוק, מנג'ט בשוליים ואפליקציה מבריקה של פרחים בחזית.
• בלייזר משבצות מחויט ומשובח מצמר, בגוונים מרהיבים של חום ואפור, עם גזרה ייחודית וכיסים בחזית.
• ג'ינס הכי שנות השבעים במצב כמו חדש בגזרת פדלפון גבוהה, עם סגירה של כפתורים, המקושט בחלקו האחורי באבזם דמוי חגורה.
ז'קט מלא בסטייל מבד בגוון חרדל מעט מבריק, שנסגר עם רוכסן ושיש לו כיסים קדמיים מעוצבים.
שמלת ערב מקסי מרשימה ואלגנטית, מבד מבריק בצבע שחור נעים למגע, מבית האופנה אולגה, מעוצבת עם שרוולים קצרים ותפוחים, עם מחוך חרוזים מחטב, קשירה מאחורה וחלק תחתון נשפך ומתנופף.
• שמלה קלילה ופרחונית בתפירה אישית, מעוצבת עם שרוולים קצרים תפוחים, עם רקע שחור שעליו פרחים בגווני זהב ואדום.
• חליפת מכנסיים אדומה כמו חדשה, עם מכנס בגזרה גבוהה וחולצה עם שרוול שלושת רבעי וכיסים קטנים בחזית.
• תיק וינטג' רקום המשלב עור ובד שיש לו משני צדדיו רקמה יפיפייה של פרחים.

בחנות האינטרנט שלנו תיהני מעדו מבחר עשיר ומגוון של פריטי יד שנייה איכותיים, עם מלאי המתחדש ומשתנה כל הזמן.

מאמר קודם
מאמר הבא
Someone recently bought a
[time] ago, from [location]

תודה על הרשמתכם!

האימייל הזה נרשם!

Shop the look

בחירת אפשרויות

נצפה לאחרונה

אפשרות עריכה
this is just a warning
כניסה
העגלה שלי
0 פריטים

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order

CODESALE20

Continue Shopping